اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31520
تاریخ انتشار: 1395/04/15 15:28
در نشست خبری رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه عنوان شد؛
شعبان صادقی گرفتن مجوز از خط گاز سراسری(حاتپ)و تسهیل اراضی محل اجرای ایستگاه و عبورلوله به موازات جاده طولیان را یکی از اقدامات شرکت گازناحیه کهگیلویه ذکرکرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،رییس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه در نشستی با خبرنگاران از زحمات این قشر زحمتکش قدردانی نمود و خبرنگاران کهگیلویه را صادق ومظلوم خواند.
شعبان صادقی افزود:درسال۱۳۹۴علی رغم مشکلات مالی با برنامه ریزی درست دولت تدبیر و امید وحمایت همه جانبه مسئولان درراستای گازرسانی به شهر و روستا های مختلف گام های خوبی برداشتیم.
صادقی گفت:درسطح شهرستان کهگیلویه ۵۰۲۰۰مترشبکه پلی اتیلن راازطریق اعتبارات شبکه ای به ارزش ۴۳میلیاردوشصت وپنج میلیون اجرا شده است.
وی به هزینه سه میلیارد و پانصد و چهل و هفت هزار ریالی در محدوده انشعابات  اشاره کرد و گفت:این شبکه ها شامل ۲۵۰۰ حفره خالی در کهگیلویه بوده است.


رییس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه در زمینه اقدامات انجام شده درشهرستان چرام هم گفت:۳۹۷۲۰مترشبکه گذاری پلی اتیلن در۱۱روستای این شهرستان انجام گردیده است.
شعبان صادقی اعتبارات شبکه ای را شصت میلیارد و پانصد میلیارد ریال و اعتبار انشعابات را سه میلیارد و دویست و بیست و شش میلیارد ریال در شهرستان چرام برشمرد.
وی گریزی به عملکرد شرکت گاز ناحیه کهگیلویه  در لنده زد و افزود:۱۷۱۰۰مترشبکه اجرا که در محدوده اعتبارات شبکه ای ۱۷میلیارد ریال و در بخش اعتبارات انشعابات دو میلیارد و صد و شصت و هشت ریال هزینه گردیده است.
رییس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه(زون)پروژه های گازرسانی در شهرستان بهمئی را تعریف شده دانست و افزود:گازرسانی به شهرک خلیج فارس حوزه کت هم اکنون توسط پیمانکار اجرایی شده که متراژ ان ۱۵۷۳۲مترشبکه براوردشده و ۳۲میلیاردریال هزینه اجرای مصالح آن می باشد.
وی افزود:دو میلیارد ریال هزینه انشعابات نیز در بهمیی درسال۹۴انجام شده که به ۳۴۰خانوارگازرسانی می گردد.
شعبان صادقی با تقدیر از پیگیری مداوم سردارهاشمی پور و تلاش فرمانداران در زمینه خدمات رسانی به مردم گفت:باافتخارمی گویم گازرسانی به  تمامی روستاهای مصوب اجراشده است .
وی تاکید کرد:در زمینه پروژه نصب انشعابات حومه غربی پیمانکار درحال تجهیزکارگاه می باشد که اعتباران ۳۶۰میلیاردریال و۱۶روستاازنعمت گازبرخوردارمی شوند.
وی با تقدیر ازهمکاری بنیاد مسکن گفت:تلاش ما این است تا قبل از فصل سرما به سایر روستاهای پیش بینی شده گازرسانی گردد.
صادقی این روستاها را کندر،دره شیری وگدارشهری بااعتبار۴۰۰میلیون ریال نام برد .
این مسئول تاخیر در گازرسانی به روستای چیر را مشکلات پیمانکاری دانست و ابراز امیدواری نمود عملیات اجرایی بزودی اغازشود.
شعبان صادقی باتوجه به پیگیری فرماندار کهگیلویه وهاشمی پور نماینده مجلس درباره طرح گازرسانی به دیشموک و قلعه رییسی نیزگفت:در فاز اول هم اکنون ۸۶۱۲متر آن توسط پیمانکار در حال انجام است و۴۷کیلومتر لوله فلزی خریداری و پس ازعایق کاری به محل پروژه انتقال داده می شود.
صادقی  از مطالعه فاز۲گازرسانی این طرح نیز خبرداد و خاطرنشان کرد پس از کارهای اولیه جهت انتخاب پیمانکار معرفی می شود‌.
شعبان صادقی گرفتن مجوز از خط  گاز سراسری(حاتپ)و تسهیل اراضی محل اجرای ایستگاه و عبورلوله به موازات جاده طولیان را نیزاز دیگر اقدامات ذکرکرد.
رییس شرکت گازناحیه کهگیلویه با انتقاد از پرداختن نکردن بدهی ادارات وسایرنهادهابه شرکت گازتاکیدکرد مطالبه این شرکت از شهرداری هابابت گاز سی آن جی افزون بر ۱۷میلیاردریال است وباتوجه به مشکلات مالی انتظارداریم سایرنهادهاوادارات، بدهی خود راجهت تسریع خدمات به شرکت گازپرداخت نمایند .


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*