اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31671
تاریخ انتشار: 1395/04/20 09:27
در آئینی با حضور مسئولان در حضور مردم دیشموک از فرمانده کلانتری دیشموک تجلیل شد

به گزارش عصرجهان و به نقل از خبر دیشموک، در آئینی با حضور مسئولان و در حضور مردم دیشموک از فرمانده کلانتری دیشموک تجلیل بعمل آمد.
مسئول ورزش‌های همگانی دیشموک در گفتگو با خبر دیشموک با بیان اینکه، جناب سروان محمد مهدی صداقت‌پرور علاوه بر اینکه مرد اخلاق مسابقات فوتسال جام رمضان شناخته شد، افزود: با تامین امنیت مسابقات فوستال رضایت کامل مردم و ورزشکاران را جلب کرد.
عین الله بستانی خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی دیشموک سرشار از شور و شوق و هیجان و همین  سنگینی تامین امنیت را بردوش ورزش‌های همگانی دیشموک سخت می‌کند ولی با اقتدار فرماندهی نیروی انتظامی منطقه دیشموک نه فقط مشکلی در برگزاری بوجود نیامد بلکه مردم و ورزشکاران هم عملکرد نیروی انتظامی رضایت خوبی را دارند.
مسئول ورزش‌های همگانی دیشموک ضمن تقدیر از فرماندهی انتظامی دیشموک، گفت: امیدواریم با تجلیل از فرمانده کلانتری دیشموک گوشه‌ای از زحمات پرسنل سخت‌کوش و خدوم نیروی انتظامی را جبران کرده‌ باشیم.
به گزارش خبر دیشموک، ادای احترام فرمانده کلانتری دیشموک به مردم دیشموک بعد از مراسم تجلیل، تحسین ویژه مردم را به دنبال داشت و شهروندان این اقدام وی را نماد یک مسئول مردمی تلقی می‌کردند.
گفتنی است  این تجلیل در حاشیه برگزاری نماز عید فطر صورت گرفت.


عکس: آهنگ

برچسب ها:
دیشموک ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*