اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31709
تاریخ انتشار: 1395/04/21 23:33
استاندار کهگیلویه وبویراحمد:
خادمی:طرح‌های مهم صنعتی در استان داریم که راکد هستند و پتروشیمی‌هایی که نیاز به اعتبار برای راه‌اندازی دارند.

عصرجهان:سید موسی خادمی امشب در نشست فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر صنعت، برگزار شد، اظهار کرد: از منابع داخلی خیلی بهره نبردیم اما به معنای غفلت از این منابع نیست.
وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد تنها ۷۰ کیلومتر بزرگراه دارد، اظهار کرد: این درحالی است که با بیش از ۶۰۰ کیلومتر بزرگراه داشته باشد و از طرفی فرودگاه خوب و جاده خوبی هم ندارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان مستحق کمک های زیادی از سوی دولت در بحث سرمایه‌گذاری است.


خادمی با بیان اینکه این استان از صنایع مرتبط با آب، نفت و منابع طبیعی برخودار نیست، گفت: از اولویت‌های صنعت و معدن سرمایه‌گذاری در بحث آب، نفت و منابع طبیعی است که ما داریم روی این مسائل کارهای کارشناسی انجام می‌دهیم.
وی از راه‌اندازی مجتمع بزرگ گیاه دارویی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این استان از صنایع بزرگ چندانی برخوردار نیست و اگر هم صنعتی است مربوط به سفر مقام معظم رهبری و هاشمی رفسنجانی است که امید می‌رود در سفر هئیت دولت به استان بیشتر توجه شود.
چشم امید کهگیلویه و بویراحمد به سفر دولت برای رفع محرومیت‌های تاریخی
سید موسی خادمی اظهار کرد: وزیر صنعت و معدن اطلاعات کاملی در خصوص نیازمندی‌های کهگیلویه و بویراحمد در حوزه صنعت و معدن دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح‌های مهم صنعتی در استان داریم که راکد هستند و پتروشیمی‌هایی که نیاز به اعتبار برای راه‌اندازی دارند.
خادمی عنوان کرد: چشم و امید به سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان داریم تا عقب‌ماندگی تاریخی کهگیلویه و بویراحمد برطرف شود.
وی ادامه داد: تنها راه نجات کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری است و طبق آمار در استان ما کمترین سرمایه‌گذاری صورت گرفته چرا که کمترین درآمد سرانه را داشتیم و در بین همه استان‌های کشور جایگاه پایین‌تری داریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: باید موسساتی مانند ایمیدرو در خصوص معادن و فعال کردن آن‌ها به کمک استان بشتابند و اکنون که سرمایه‌گذار خصوصی چندان وارد استان نمی‌شود سرمایه‌گذاری توسط این موسسات صورت گیرد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*