اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31863
تاریخ انتشار: 1395/04/25 17:55
هدف از این گردهمایی پایش سلامت جانبازان و چکاب کامل پزشکی در همه حوزه ای پزشکی و برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، چهارشنبه تا جمعه 23 الی 25 تیرماه همایش سراسری جانبازان قطع پا ازلگن ( انجمن جانبازان کانادین ایران) در منطقه کردان شهرستان کرج ( اردوگاه تفریحی وفرهنگی ایثار) برگزار می شود.
مجید شریفی یکی از جانبازان خوزستانی عضو انجمن جانبازان کانادین و حاضر در همایش به خبرنگار عصرجهان گفت: دراین همایش 210 نفر از جانبازان مشارکت نمودند و هدف از این گردهمایی  پایش سلامت جانبازان و چکاب کامل پزشکی در همه حوزه ای پزشکی  و برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن بود و طی این سه روز  تمام این جانبازان بصورت فشرده  تحت چکاب کامل پزشکان اورتوپدی،داخلی,،روان شناسی،روانپزشکی و... قرار گرفتند.


این جانباز خوزستانی ادامه دادند از برنامه های جانبی این همایش می توان به برگزاری مسابقه فوتبال جانبازان قطع پا در گرو ه های الف و ب(پیروزی تیم ب)،برگزاری مسابقات دارت،بازدید از مؤسسه تحقیقات واکسن وسرم سازی رازی،بازدید از مجموعه تفریحی باغ وحش...اشاره کرد.
برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن کانادین ایران یکی دیگر از برنامه های این همایش بود که در پایان انتخابات آقایان1-حشمت الله روستا2-امیرهوشنگ غفران3-محمدکاظم قریبی4-صدیقی5-اردشیربستاک بعنوان اعضای هیات مدیره و مجیدشریفی و بیژن مهرورز بعنوان بازرسان  انجمن انتخاب شدند.


بازرس انجمن کانادین افزود: اولین همایش درسال 88 درمشهد با حضور 90 جانباز برگزارشد سپس این انجمن در سال ۹۳ در وزارت کشور به  ثبت رسید و "انجمن کانادین ایران" نام خود را به "انجمن با قطع پای کامل(کانادین) ایران" ، تغییر نام داد.و گرهمائی امسال در منطقه کردان شهرستان کرج دومین گردهمائی انجمن است. و تاکید می گردید جانبازان از طریق شبکه های اجتماعی همانند تلگرام.......و برنامه های مشابه اینچینی با هم در ارتباط باشند این انجمن در مرکز تشکلات شاهد و ایثارگران است و در تمام استان های کشور نمایندگانی دارد.
وی در خاتمه این گفتگو از ادارات کل بنیاد شهید استانها بالاخص اداره کل بنیاد شهید استان البرز به جهت هماهنگی در برگزاری این همایش و همچنین از سردار انصاری قائم مقام سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و سایر مسئولان که در همایش حضور یافتند تقدیر و تشکر نمودند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*