اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31894
تاریخ انتشار: 1395/04/26 16:49
رئیس هیئت گلف خوزستان خبر داد:
رئیس هیئت گلف خوزستان گفت:در فصلی که مسابقات فراوانی برگزار می شود، گلف بازان خوزستانی به علت گرمای هوا خانه نشین شده اند.

بازپخش خبر
رئیس هیئت گلف خوزستان گفت: در فصلی که مسابقات فراوانی برگزار می شود، گلف بازان خوزستانی به علت گرمای هوا خانه نشین شده اند.
علی رضا حاجتی  اظهار کرد: هيئت ورزشي گلف استان، معمولا به مناسبت هايي مثل آزاد ساري خرمشهر، دهه فجر و جام مرحوم شهباز حسين پور در اهواز و سایر شهرهای شهرهای استان مسابقاتی برگزار می کند.
وی افزود: البته مشکلی که در این بین داریم این است که این روزها به علت گرمای شدید در شهرهای خوزستان، اغلب گلف بازان استان خانه نشین شده اند زیرا عملا امکان انجام تمرینات وجود ندارد.
حاجتي اظهار كرد: گلف يكي از رشته هايي است كه تمرين كردن و انجام مسابقات آن در فضاي آزاد و زمين بسيار بزرگ انجام می شود که حضور در چنین فضایی این روزها در خوزستان با مشکل مواجه است.
رئیس هیئت گلف استان خوزستان با تاکید بر اینکه می توان این مشکل را با تمرین و برگزاری مسابقات در شب حل کرد، عنوان کرد: البته نورپردازي كافي در شب براي برگزاري تمرین و مسابقات گلف كه نياز به شش هزار مترمربع زمين دارد، سخت و دشوار است.
حاجتي در ادامه گفت: اكثر گلف بازان چه در استان و حتي در شهرهاي ديگر از سن بالايي برخوردار هستند و حضور آنان در شرایط سخت فعلی که گرما بیداد می کند، واقعا سخت و مشکل است.وی ادامه داد: گرماي خوزستان برای اجرای مسابقات ما را یاری نمی کند. فصل تابستان واقعا طاقت فرسا شده است. همان طور كه اين رشته از معدود رشته هايي است كه در فضاي آزاد و در زمين هاي بسيار بزرگ انجام مي شود مسير طولاني راه رفتن براي گلف بازان در چنين وضعيت هوايي غير قابل ممكن است بنابراين براي گلف بازان استان خطرهايي ايجاد مي كند كه هيچ تشابهي به ورزش و سلامت روح و جسم آدمي ندارد.
وي در ادامه به انجام مسابقات استاني اشاره كرد و افزود: مسابقات گلف استان از اواخر مهرماه سال جاري پيگيري خواهد شد.
رئيس هيئت گلف استان خوزستان در پايان به تعداد زمين هاي گلف استان اشاره كرد و افزود: اهواز، مسجدسليمان و آبادان داراي زمين هاي گلف هستند و مسابقات سوپر ليگ در آنها برگزار مي شود.

 

 

برچسب ها:
گلف ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*