اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3194
تاریخ انتشار: 1393/10/08 23:25
بمناسبت سالروز 9 دی صادر شد:
اقشار مختلف بسیج شهرستان بهمئی به مناسبت سالروز 9دی ماه بیانیه ای صادر کردند

عصرجهان: اقشار مختلف بسیج شهرستان بهمئی به مناسبت سالروز 9دی ماه بیانیه ای صادر کردند که متن ـن به شرح ذیل است:
بررسی و تحلیل حوادث و رخدادهای پس از انتخابات ریاست جمهوری و فتنه سال 88 نشان می دهد، نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل برای دستیابی به هدف شوم فروپاشی جمهوری اسلامی، تمامی ذخایر راهبردی خود را با ایجاد هم محوری، هم راستایی و هم افزایی بین دشمنان خارجی انقلاب اسلامی و مزدوران داخلی آنان به مصاف ایران اسلامی آورد، اما این ظرفیت عظیم برابر عظمت امام و امت و تدبیر و هوشمندی ملت و رهبر فرو ریخت و این تهدید بزرگ به فرصتی برای شکوفایی اقتدار مردم این سرزمین تبدیل شد.
حرکت خودجوش و انقلابي طيف هاي مختلف مردم در فضاي غبارآلود فتنه ي سنگين سال ۸۸ حضوري مجاهدانه و نمايشي نمادين و جلوه اي از آمادگي و شور و شعور و سرزندگي را رقم زد و پاسخي درخور و دندان‌شکني بود به اهانت ها و توهين به ارزش هاي مقدس اين مرز و بوم به ويژه اصل مترقي ولايت مطلقه فقيه و نقطه عطفي در دهه چهارم انقلاب اسلامي ايجاد کرد که وحشت عظيمي در دل دشمنان خارجي و دريوزگان داخلي استکبار افکند.

 حماسه نهم دی ماه هشداری برای استکبار و صهیونیسم جهانی و درس عبرتی برای معاندین داخلی است که ملت و نظام اسلامی تسلیم زورگویی ها و زیاده خواهی های قدرت های استکباری نخواهد شد و به رغم حرکت در چارچوب تاکتیک «نرمش قهرمانانه» با تاکید بر استیفای حقوق مسلم و صلح آمیز هسته ای خود، در رعایت خطوط ترسیم شده توسط رهبری معظم، فرایند مذاکرات هسته ای و رفتار 5+1 را رصد و ضمن توجه به عمق بخشی فزاینده انقلاب، استحکام ساخت درونی قدرت و اتکا به توانمندی های درونی کشور، تنها به افق های بلند و افتخار آمیز می اندیشد.

قیام 9 دی پیوند بین امت و امام (ره) و تبلور تجربه گران‌سنگ عاشورای سال 61 هجری بود. قیام 9 دی خروش ملت در دفاع از مردم‌سالاری بود. خروش علیه قانون‌گریزانی بود که خود را مرجع تفسیر قانون معرفی کردند و بر شاخه نشسته و بن بریدند.
 ملت بزرگ ایران در نهم دیماه، بار دیگر اثبات نمود که «ولایت فقیه» رمز پیروزی ملت ایران در برابر تمامی دشمنی‌ها، دسایس و فتنه‌آفرینی‌ها در طول تاریخ پر برکت انقلاب اسلامی بوده است.

قیام 9 دی نمایشگاه سنجش آمادگی ملتی بود که همه هزینه‌های استقلال خویش را تاکنون پرداخت کرده است. آنان که مدعی مردم بودند در مقابل این خروش، سر تعظیم فرو نیاوردند و همچنان برباتلاق خود ساخته خویش فرو رفتند.

حوزه هاي مقاومت بسيج شهرستان بهمئی ضمن گراميداشت حماسه ۹ دي، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم بصير و انقلابي اردل براي حضور پرشور و معنادار در آيين‌هاي گراميداشت حماسه ماندگار و الهام‌بخش ۹ دي، اعلام مي‌دارند: مردم و بسيجيان ولايت مدار شهرستان بهمئی  همراه و همگام با ملت شهيد‌پرور ايران اسلامي و نيروهاي مدافع انقلاب و ميهن اسلامي با الهام از حقايق و عبرت‌هاي تاريخي به ويژه فتنه سال ۸۸ همچنان پرچم بصيرت و ولايتمداري را برافراشته نگه‌ خواهند داشت و تحت منويات ولي امر مسلمين آماده حمايت و پشتيباني‌هاي لازم از ارزشهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و حضور به هنگام و به اندازه در عرصه‌هاي نياز انقلاب و کشور و مهياي خلق حماسه‌هاي تاريخ ساز و افتخار آميز در مصاف با دشمنان داخلي و خارجي هستند.
حوزه های مقاومت و کانون های بسیج  دانش آموزی
 کانون بسیج فرهنگیان
حوزه مقاومت بسیج ثارالله
حوزه بسیج مساجد و محلات
حوزه مقاومت بسیج خواهران
کانون بسیج مهندسینکانون بسیج هنرمندان
 کانون بسیج ورزشکاران
کانون بسیج پیشکسوتان
 کانون بسیج جامعه پزشکی
کانون بسیج اصناف



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*