اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31971
تاریخ انتشار: 1395/04/28 03:06
پیش بینی می کنیم با همت بنیاد برکت و تلاش مسئولان دو بخش چاروسا و دیشموک برای همیشه از محرومیت درآیند

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،جمعی از مدیران بنیاد برکت به همراه  معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مدیران شهرستان کهگیلویه از بخش های چاروسا و دیشموک بازدید کردند.
پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار اظهار داشت: با تلاش استاندار و جلساتی که با مدیران بنیاد برکت در تهران برگزار کردیم مقررشد نمایندگان این بنیاد از بخش های چاروساو دیشموک بازدید و از نزدیک محرومیت منطقه را مشاهده نمایند.


وی افزود: کار بنیاد برکت،بیشتر اقتصادی است و در زمینه اقتصادی خدمات رسانی می کند و کارهای زیربنایی در مرحله بعدی فعالیت این بنیاد است ولی با پیگیری دکترخادمی استانداراستان و عمق محرومیت منطقه،تمامی طرح ها و پروژه هایی که در جهت رفع محرومیت و اشتغالزایی در بخش های فرهنگی،اموزشی، کشاورزی، صنعتی، بهداشتی و عمرانی و اقتصادی توسط ادارات مختلف بخش و  فرمانداری شهرستان کهگیلویه ارائه شده اند بر حسب اولویت توسط این بنیاد اجرامی شوند.
معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه در جلسات متعدد با بخشداران چاروسا و دیشموک و با هماهنگی علی پوزش فرماندار کهگیلویه و سایرمسئولان شهرستانی اولویت ها مشخص شده اند افزود: ساخت و تکمیل استادیوم های ورزشی،مساجد، جاده،مدرسه،خانه بهداشت و پیگیری و تامین اعتبار گاز رسانی به این دو بخش در جریان سفرهیئت دولت مصوب خواهد شد و بنیاد برکت در سال اقدام وعمل،عملیات اجرایی خود را در این بخش ها عملی خواهد نمود.
وی افزود: پیش بینی می کنیم با همت بنیاد برکت و تلاش مسئولان دو بخش چاروسا و دیشموک برای همیشه از محرومیت درآیند و با اجراشدن و به نتیجه رسیدن این طرح ها بیکاری جوانان ریشه کن شود

برچسب ها:
چاروسا ؛ دیشموک ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*