اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3198
تاریخ انتشار: 1393/10/09 00:03
رییس پلیس راه خوزستان گفت:
رییس پلیس راه خوزستان گفت: از 86 مقطع حادثهخیز شناسایی‌شده در محورهای موصلاتی خوزستان، 13 مورد در اولویت بازسازی و رفع اشکال قرار دارند که ضرورت رسیدگی به این نقاط از سوی پلیس راه به استانداری خوزستان اعلام شده است.

عصرجهان -سرهنگ قاسم قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ضروری است بخشی از اقدامات در کوتاه‌مدت به منظور سامان‌دهی این نقاط تا پیش از عید نوروز سریعا انجام شود و بخش دیگر ایمن‌سازی نقاط حادثهخیز در درازمدت و برای سال آینده پیگیری شود.
وی افزود: 45 درصد از تصادفات رانندگی جادههای خوزستان در این 13 مقطع رخ میدهد که اگر این نقاط ترمیم شوند، نقش عمده‌ای در کاهش تصادفات شده و وضعیت جادههای استان دگرگون خواهد شد.

قدرتی با اشاره به مقاطع حادثه‌خیز جاده‌های خوزستان، گفت: مسیر اهواز – اندیمشک جاده پرحادثهای است که از میان شهرها، شهرکها و روستاهای بسیاری می‌گذرد. این جاده ترانزیتی که کریدور مواصلاتی شمال به جنوب کشور است، از وسط مناطق شهری رد میشود که شهر شوش یکی از آنهاست.

وی تاکید کرد: به معاونت عمرانی استانداری خوزستان پیشنهاد دادهایم که مسیری جایگزین از اندیمشک به اهواز با در نظر گرفتن مسافت و زمان، ایجاد شود تا شاهد کاهش تصادفات در این محور باشیم.

رییس پلیس راه خوزستان ادامه داد: هم‌چنین ضروری است خط دوم جاده بهبهان – رامهرمز احداث شود. سه راهی قیزانیه به هفتگل نیز باید در اولویت ترمیم قرار گیرد؛ میزان بالای تصادفات در این جاده بیانگر ضرورت رسیدگی به این مسیر است.

وی گفت: جاده ماهشهر به رامشیر، مسیر هفتگل به باغملک، باغملک به ایذه و ایذه به دهدز نیز نیاز ضروری به رسیدگی دارند. هم‌چنین محور امیدیه به دیلم مسیری پرحادثه است و تسریع در ایجاد باند دوم این جاده به کاهش حوادث در این مسیر کمک خواهد کرد.
کلمات کلیدی: خوزستان - سرهنگ قاسم قدرتی - ماهشهر - رامشیر- هفتگل- باغملک -  باغملک- ایذه- دهدز -جاده



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*