اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32005
تاریخ انتشار: 1395/04/29 01:20
رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس بنیاد ایران‌شناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با مشکل مدیریتی روبرو است و برخی از این مدیران ظرفیت حوزه کاری خود را نمی‌شناسند

عصرجهان: دکتر علی کامرانی مقدم در نشست اتاق فکر استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور جمعی از دانشگاهیان، مدیران و چهره‌های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با بیان اینکه در مناطق مختلف استان مردم احساس بهبود و بهتر شدن نمی‌کنند. اظهار کرد: اغلب مدیران طایفه‌ای هستند و بسیاری از آن‌ها از دولت قبل هستند و ما نمی‌دانیم این مدیران در دولت قبل همگام نبودند، یا الان همگام نیستند؟
رئیس بنیاد ایران‌شناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم احساس تغییر نکرده‌اند، باید از نگاه مردم به قضایا نگریسته شود، نه از نگاه مدیرانی که می‌‌گویند همه چیز خوب و آرام و دولت فلان کرده است.
وی با بیان اینکه زمانی از دولت حمایت کردیم و پای آن هم هستیم البته ناراحت نیز هستیم، اظهار داشت: نسخه‌های که در کلان شهر‌ها می‌پیچند در اینجا نمی‌تواند نتیجه دهد.
رئیس بنیاد ایران‌شناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق‌شناختی که از استان داریم، استان وضعیت خوبی ندارد.
کامرانی‌ مقدم با بیان اینکه سریع و رک حرف زدن از ویژگی‌ قوم لر است، گفت: در شورای اداری و فرهنگی استان شرکت نمی‌کنم، چون بی‌فایده است و کاری خاصی صورت نمی‌گیرد.
وی افزود: تحقیق‌ها و پروژه‌های ما طبق استانداردهای جهانی نیست آن وقت می‌خواهیم دنبال عوامل خودکشی باشیم.
کامرانی‌مقدم ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد از سایر استان‌های دیگر عقب مانده است و باید گام‌های اساسی برداشت و ظرفیت‌های مختلف را با کار علمی شناخت نه با کار پایان نامه‌هایی که برایشان می‌نویسند، مشکلات را برطرف کرد.
منبع/کبنا

برچسب ها:
علی کامرانی ؛ کامرانی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


خان..
|
Iran
|
1395/05/05 01:04
  +0

  -0
پاسخ
درود بر استاد کامرانی

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*