اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32025
تاریخ انتشار: 1395/04/29 03:51
خواستگار سمج در اقدامی عجيب دختر مورد علاقه اش را در آژانس مسافرتی حبس کرد.

به گزارش عصرجهان و به نقل از میزان،سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: در پی اعلام مركز فوریت های 110 در ساعت 1 بامداد امروز مبنی بر حبس یك دختر در آژانس مسافرتی در شهرستان لاهیجان، ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل وقوع حادثه حاضر شدند.
معاون اجتماعی پلیس گیلان افزود: ماموران با حضور در محل، دریافتند كه مردی 40 ساله درب ورودی یك آژانس مسافرتی را بر روی خود و یك خانم 29 ساله از داخل قفل كرده و از شنیدن پاسخ منفی خشمگین است.
سرهنگ جعفری خیرخواه با بیان اینكه طی چندین مرحله ماموران با تماس تلفنی به این مرد 40 ساله اعلام می كنند كه درب را باز كرده و سپس در این خصوص به مذاكره بپردازد، بیان داشت: با بی توجهی خواستگار سمج به هشدارهای پلیس، ماموران در یك لحظه از غفلت وی استفاده كرده و با شكستن درب ورودی وارد ساختمان می شوند.
این مقام انتظامی با اعلام اینكه خواستگار سمج كه با سرعت عمل ماموران مواجه شده بود، دستگیر می شود، اظهارداشت: ماموران با دستگیری متهم، از داخل كیف وی، یك قبضه كلت كمری به همراه سه فشنگ جنگی و یك افشانه دفاع شخصی كشف می كنند.
وی با اشاره به بیان اینكه خواستگار سمج اهل و ساكن یكی از استان های همجوار گیلان و همكار این خانم در آژانس مسافرتی بوده، تصریح كرد: این زن 29 ساله در تحقیقات پلیس اعلام داشته كه قصد داشته با خواستگارش ازدواج كند ولی با اطلاع از سابقه سوء متهم از این كار امتناع كرده است.
معاون اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به اینكه خواستگار سمج و خانم 29 ساله باهم به صورت شراكتی آژانس مسافرتی را اداره می كردند، افزود: متهم با تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*