اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32030
تاریخ انتشار: 1395/04/29 12:13
فرماندار بهمئی خبر داد:
رحمانی افزود:با توجه به احتمال بروز مجدد آتش سوزی، ادارات ذی ربط کماکان در منطقه حضور داشته و تا اطلاع ثانوی به صورت آماده باش می باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،مقارن ساعت ۱۰ صبح دوشنبه مورخ ۹۵/۴/۲۸ یک فقره  آتش سوزی به دلایل نامعلوم در کوه ماغر شهرستان بهمئی به وقوع پیوست.
سطانعلی رحمانی فرماندار شهرستان بهمئی ضمن تائید این خبر به خبرنگار ما گفت:بعد از وقوع این آتش سوزی در کوه ماغر شهرستان بهمئی اینجانب، اعضای شورای تامین، فرماندهی پدافند هوایی بهبهان در محل حضور یافته و با بسیج ادارت عضو ستاد بحران و همکاری سایر دستگاه ها و پرسنل پدافند هوایی آتش سوزی در ساعت 17 همان روز مهار شد.
رئیس ستاد بحران شهرستان بهمئی ادامه داد: وسعت تقریبی مناطق آسیب دیده ۷ هکتار بوده که باعث از بین رفتن پوشش گیاهی منطقه شامل گونه های( بلوط،  بن، کیکم و... ) گردید.و با توجه به احتمال بروز مجدد آتش سوزی، ادارات ذی ربط کماکان در منطقه حضور داشته و تا اطلاع ثانوی به صورت آماده باش می باشند.
لازم به ذکر است بیش از ۱۵۰ نفر شامل پرسنل ادارات، نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج در این ماموریت همکاری داشتند، که با توجه به ارتفاع منطقه و وزش باد مهار آتش به سختی صورت گرفت.
بدینوسیله از جدیت همه ی عوامل که با تلاش و زحمات خود جلوی یک فاجعه ی زیست محیطی (با توجه به پوشش غنی گیاهی منطقه) را گرفتند تقدیر و تشکر به عمل می آید.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*