اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32036
تاریخ انتشار: 1395/04/29 17:43
سرمربی تیم فوتبال کارون خرمشهر گفت:
غانمیان پور افزود: با زمانی که در اختیار داریم می توانیم تیمی قوی و در خور شان نام خرمشهر قهرمان و خوزستان بزرگ بسازیم و مقابل حریفان صف آرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،سرمربی  تیم فوتبال کارون خرمشهر گفت: در حال تدارک تیم قوی  شایسته ای برای حضور در لیگ دسته دوم کشور هستیم. محمد غانمیان پور افزود: هفته گذشته تمرینات خود را با تست گیری از فوتبالیست های جوان و مستعد خوزستانی که عمده ی آنها را بچه های خرمشهر و آبادان تشکیل می دادند، آغاز و نفرات مورد نظرمان را برای مراحل بعدی انتخاب کردیم.


وی تاکید کرد: با زمانی که در اختیار داریم می توانیم تیمی قوی و در خور شان نام خرمشهر قهرمان و خوزستان بزرگ بسازیم و مقابل حریفان صف آرایی کنیم.
غانمیان پور ادامه داد: اگر چه در سال اول حضورمان د رمسابقات کشوری هستیم اما هدفمان کسب نتایج ایده آل بوده و همین امر ما رابرای رسیدن به لیگ دسته اول امیدوارمان می کند.
مربی جوان کارون خاطر نشان ساخت: حضور در لیگ کشور، برای فوتبال خرمشهر یک فرصت بزرگ است، فرصتی که بچه های بومی و مستعد منطقه می بایست از آن بهره لازم را ببرند. اگر چه با مشکلات زیادی مواجه می شویم اما مطمئنا با حمایت های نماینده محترم مردم خرمشهر و دیگر مسوولان شهر بتوانیم نام خرمشهر را زنده نگه داریم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*