اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3204
تاریخ انتشار: 1393/10/09 21:06
در بندرامام صورت گرفت:
فرمانده پلیس راه استان خوزستان از توقیف کامیونی در بندر امام خمینی با 80 میلیون ریال جریمه در طی 80 فقره تخلف خبر داد.

به گزارش عصرجهان، قاسم قدرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس راه بندر امام خمینی (ره) یک دستگاه کشنده ولوو را که حامل بار اضافه بود در مسیر ماهشهر به بندر امام متوقف کردند.

وی افزود: با استعلام سوابق این کامیون محرز شد که 80 میلیون و 200 هزار ریال جریمه در سابقه این کامیون کشنده به ثبت رسیده است.

فرمانده پلیس راه خوزستان ادامه داد: کل تخلفات این خودرو 160 مورد بوده که در بازده زمانی شهریورماه 1391 تا آذرماه سال جاری به ثبت رسیده‌اند.

قدرتی یادآور شد: همراه نداشتن گواهینامه، تجاوز از سرعت مجاز، عدم استفاده از کمربند ایمنی، حرکت با وسیله نقلیه دارای نقص فنی، سبقت غیرمجاز و عدم توجه به فرمان پلیس از علل عمده این تخلفات بوده است.

وی ادامه داد: این تخلفات در محورهای ماهشهر به بندر امام، رامهرمز به رامشیر، بهبهان به رامهرمز و امیدیه به بندر دیلم واقع گردیده است.

1800 خودروی دارای بیش از 10 میلیون ریال جریمه در خوزستان توقیف شدند.

فرمانده پلیس راه استان خوزستان همچنین اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه یک هزار و 867 خودرویی که بر اساس تبصره واحده ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، بالای 10 میلیون ریال جریمه داشتند و در سیستم از آنها ثبت شکایت شده بود شناسایی و توقیف شده است.
کلمات کلیدی: خوزستان - بندر امام خمینی- قاسم قدرتی - پلیس راه - گواهینامه - سرعت - کمربند ایمنی - رامهرمز - رامشیر- بهبهان - امیدیه



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*