اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32141
تاریخ انتشار: 1395/05/02 00:14
سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه جندی شاپور خبر داد:
خانم مهندس عباسی اصل سرپرست مدیریت آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه خبر داد

عصرجهان:خانم فهیمه عباسی اصل سرپرست مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور خبر داد: سامانه هوشمند تکریم ارباب رجوع بومی دانشگاه با تلاش کارشناسان و برنامه نویسان مدیریت فناوری اطلاعات راه اندازی و آماده بهره برداری می¬باشد. این سیستم بر اساس آخرين استانداردهاي موجود در طراحي نرم افزارهاي اطلاع رساني طراحي گرديده و با امکانات مختلفي که در آن قرار داده شده است، به راحتي تمامي مراجعان مي توانند از آن استفاده نمايند.


وی افزود : اين سامانه با استفاده از درگاههایی همچون سامانه اینترنتی، کیوسک حضوری، نرم افزار موبایل و اطلاع رسانی از طریق پیام کوتاه قادر خواهد بود به ارباب رجوع خدمات رسانی نماید. در این سامانه، ارباب رجوع می¬توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی یا کیوسک حضوری و ثبت فرم مورد نظر، اقدام به ثبت درخواست نمایند نکته قابل توجه در این سیستم وجود درگاههای مختلف برای سهولت انجام کار و نیز فرآیندهای هوشمند بعد از آن است که می تواند علاوه برای دریافت و ثبت درخواست ارباب رجوع به خوبی نیز پاسخگوی پیگیری های بعدی او نیز باشد.
خانم عباسی اصل گفت : از ویژگی های منحصر بفرد این سیستم نرم افزار موبایلی آن است که برای ریاست دانشگاه، معاونین، مدیران و روسای بیمارستانها طراحی شده است که در هر جا و هر مکان به کارتابل خود دسترسی و نسبت به مشاهده درخواست های ثبت شده اقدام نمایند. می توان گفت این اولین سامانه در سطح کشور است که به صورت کاملا کاربردی و منحصر بفرد ویژه دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستانهای تابعه طراحی شده است.
ارسال کننده خبر/محمد ابولیان(نوروزی)


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*