اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32142
تاریخ انتشار: 1395/05/02 01:00
جوان 22 ساله ای هنگام شنا در رودخانه دز در دزفول غرق شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، ساعت 18:30 دقیقه روز جمعه در پایین دست منطقه تفریحی علی کله جوان 22 ساله ای هنگام شنا در رودخانه دز  ناپدید شد.
منابع محلی گزارش دادند این جوان 22 ساله اهل منطقه آیت الله مدرس دزفول بود.
گزارشات رسیده حاکی از آنست که تلاش دو ساعته گروه غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با تاریکی هوا در روز جمعه بی نتیجه به پایان رسید
شایان ذکر است این ششمین حادثه غرق شدگی در رودخانه دز و کانالهای آبیاری شهرستان دزفول از ابتدای امسال تاکنون می باشد.


پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان در گزارشی با عنوان"گرمای خوزستان، اوضاع کاری و اوقات فراغت" به تاریخ 1395/04/27 نوشت:
ورود پدیده گرد و خاک و گرمای طاقت فرسا که این روزها خوزستان را به نقطه جوش نزدیک نموده است موجب گردید تا رهائی از این وضعیت به دغدغه اصلی مردم تبدیل شود.
لذا مردم علی الخصوص نسل جوان برای فرار از این وضعیت به استخر های و سالن های شنا پناه می برند البته آنانیکه تمکن مالی دارد و بقیه جوانان به کانال های آب،رودخانه و در صورت دسترسی به سواحل دریا روی می آورند که متاسفانه برخی از آنها در وضعیت دلخراشی غرق می شوند.
استان خوزستان در بعضی از روزها افزایش دما هوا تا مرز بالا‌تر از 50 درجه سانتی‌گراد تجربه می کند و کمترین دما گا‌ها در ساعات ابتدایی صبح و بامداد است که 35 درجه سانتی‌گراد است.
همچنین در گزارش مصور دیگری نوشتیم: "هجوم ریزگردها و گرمای شدید زندگی را برای جانبازان شیمیائی بسیار سخت کرد"
هجوم ریزگردها و گرمای شدید هوا استان خوزستان مزید بر عوارض شیمیائی شد و زندگی در خوزستان را برای این جانباز دفاع مقدس (حاج کوروش خسروی) و سایر جانبازان شیمیائی بسیار سخت کرد.

خبر تکمیلی:از صبح روز شنبه نیروهای آتش‌نشانی در کنار سایر نیروهای امدادی کار خود را آغاز کرده و در نهایت ظهر روز شنبه پس از گذشت حدود 24 ساعت موفق به خارج کردن جنازه از آب شدند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*