اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3215
تاریخ انتشار: 1393/10/10 20:26
یدالله مرادی در جلسه شورای اداری شهرستان گچساران خبر داد:
یدالله مرادی ادامه داد: امروز که استکبارجهانی با استفاده روش های مختلف نرم و سخت در پی تخریب ارزش های انقلاب اسلامی هستند، پاسداشت دهه فجر با حضور مردم پیام وفاداری ملت ایران را به آرمان های انقلاب به جهان مخابره می‌ نماید.

به گزارش عصر جهان، یدالله مرادی در جلسه شورای اداری شهرستان گچساران  با بیان اینکه ایام الله دهه فجر استخوانی در گلوی استکبار جهانی است، ادامه داد: دهه فجر انقلاب اسلامی پایانی بر غارت و سوء‌استفاده منابع غنی و خدادادی ایران اسلامی توسط قدرت‌های بزرگ استعماری بود.
وی عنوان نمود: با کالبد شکافی وقایع  و معادلات جهانی به ویژه در خاورمیانه می‌توان نقش غیر قابل انکار جمهوری اسلامی را در آزادی‌خواهی ملل اسلامی دید.
رئیس شورای ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این‌ که جشن‌های ویژه ایام دهه فجر باید هر سال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار گردد،ادامه داد: برگزاری باشکوه جشن‌های ویژه پیروزی انقلاب اسلامی در راستای بزرگداشت انقلاب و معرفی اهداف و آرمان‌های آن به نسل‌های جدید از ارزش به سزائی برخوردار است.
یدالله مرادی ادامه داد: امروز که استکبارجهانی با استفاده روش های مختلف نرم و سخت در پی تخریب ارزش های انقلاب اسلامی هستند، پاسداشت باشکوه ایام دهه فجر با حضور و مشارکت مردم پیام انقلاب ‌دوستی و وفاداری ملت ایران را به جهان مخابره می‌کند.
وی با اشاره به برگزاری جشن‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان گچساران عنوان نمود: در این راستا 15 کمیته تخصصی با حضور ادارات و نهادهای مختلف گچساران تشکیل شده است.
این مسئول با تشریح کمیته‌های 15‌گانه دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور شد: کمیته‌های ارتباطات و اطلاع‌رسانی با مشارکت و هماهنگی روابط عمومی فرمانداری گچساران، ارشاد اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات، روابط عمومی نفت و گاز گچساران و اداره آموزش و پرورش گچساران و کمیته اصناف با مشارکت ادارات صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی همراه با مسئولان اتحادیه‌ها از جمله کمیته‌های 15‌گانه دهه فجر گچساران است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران ادامه داد:  اعضای کمیته مساجد و تشکل‌های اسلامی قرآنی با مسئولیت سازمان تبلیغات این شهرستان عبارت است از واحدهای عضو کمیته، مسئول تشکل‌های دینی، رئیس شورای هیئات مذهبی، رئی کانون مداحان، کانون فرهنگی هنری مساجد، ستاد اقامه نماز، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نماینده بسیج مستضعفین و مسئول دارالقرآن شهرستان حوزه علمیه.
مرادی کمیته ایثارگران با مسئولیت بنیاد شهید و ایثارگران، کمیته دانشجویی با مسئولیت معاون دانشجوئی دانشگاه آزاد، کمیته روستایی و عشایری با مسئولیت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گچساران، و کمیته زنان و خانواده با مسئولیت امور بانوان فرمانداری گچساران از دیگر کمیته‌های 15‌گانه ستاد برگزاری دهه فجر در گچساران است.
وی کمیته طرح و برنامه با مسئولیت ستاد دهه فجر، کمیته فرهنگیان و دانش‌‌آموزی با محوریت آموزش و پرورش گچساران را از دیگر کمیته‌های دهه فجر در گچساران عنوان کرد و افزود: از دیگر کمیته‌های برگزاری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در گچساران می‌توان از کمیته فضاسازی و تزئینات شهری و پشتیبانی، کمیته کودک و نوجوانان، کمیته ستاد دهه فجر، کمیته ورزش و جوانان و کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی نام برد.



کانال تلگرام عصر جهان


توانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/10/11 00:12
  +0

  -0
پاسخ
این احساس مسئولیت بموقع جای تقدیر دارد.در اوج توجهات به برنامه ئ جلسات 9 دی بلافاصله یاداوری دهه فجر . هنوز در بقیه ی شهرهای استان اقدامی نشده ئ از مرادی گچسارانی یاد بگیریم

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*