اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32150
تاریخ انتشار: 1395/05/02 22:21
در گفتگو با دروازبان ایذه ای تیم فوتبال نفت امیدیه عنوان شد:
مهرانی کیا:اوضاع فوتبال ایذه حقیقتش زیاد خوب نیست اینکه بعضی از تیم ها چشم دیدن همدیگر را ندارند و سایه هم را با تیر میزنند در واقع این موضوع باعث ضرر به جوانان و نوجوانان فوتبال این شهر میزنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،سپهر مهرانی کیا دروازبان آینده دار و ایذه ای تیم فوتبال جوانان نفت امیدیه که فصل گذشته با عملکرد خوب خود درون دروازه این تیم به گواه کارشناسان فوتبال خوزستان نوید یک دروازبان مطمئن برای فوتبال خوزستان میدهد در مورد شرایط خود در تیم نفت امیدیه، فوتبال ایذه و امکانات این رشته در زادگاه خود پای گفتگو با فیروز بیگلری خبرنگار ما در ایذه نشست.
وی با بیان اینکه فوتبال ایذه سرشار از استعداد در این رشته است افزود:شهرستان ایذه یکی از شهر فوتبال خیز خوزستان و ایران است و بازیکنان زیادی را تاکنون به فوتبال ایران معرفی کرده اما متاسفانه نبودن زمین فوتبال کافی و امکانات مناسب و حسادت برخی از مربیان جوان در ایذه سبب شده تا جلوی پیشرفت بازیکنان مستعد ایذه را بگیرد .
دروازبان خوش آتیه فوتبال خوزستان در ادامه از مسئولین ایذه خواستار توجه بیشتر به فوتبال شد و اظهار داشت: متاسفانه مسئولین ایذه با ورزش و فوتبال بیگانه هستند و همیشه خود را به خواب فراموشی میزنند در حالیکه در شهرهای دیگر مسئولین آن شهرها تمام هم غم را برای ورزش شهر خود کردند.


🔸عصر جهان:ابتدا خودتان را به طور کامل معرفی کنید؟
🔻 سپهر مهرانی کیا هستم  متولد 1376 شهرستان ایذه
🔸عصر جهان:فوتبال را از چند سالگی و از چه تیمی آغاز کردید؟
🔻مهرانی کیا:فوتبال را از سن 7 سالگی و از تیم استقلال نوین ایذه  شروع کردم .
🔸عصر جهان:چرا فوتبال را انتخاب کردید و چی شد به این رشته علاقمند شدید؟
🔻مهرانی کیا:به خاطر علاقه زیاد به این رشته روی آوردم و خوشحالم که فوتبال را انتخاب کردم .
🔸عصر جهان:در چه تیم های حضور داشتید و چه مقام های کسب کردید؟
🔻مهرانی کیا:در تیم های استقلال نوین ایذه،سپاهان ایذه، تلاش اصفهان و  نفت امیدیه هستم که مقام دومی استان با استقلال نوین،مقام اولی استان خوزستان با تیم سپاهان ایذه و سومی استان اصفهان با تیم تلاش اصفهان را کسب کردم .
🔸عصر جهان:در مورد شرایط حضور خود در تیم نفت امیدیه در فصل گذشته صحبت کنید ؟
🔻مهرانی کیا:شرایط نسبتا سختی بود ولی به لطف خدا و با تلاش خودم توانستم راه سخت را پشت سر بگذارم که تجربه بسیار خوبی برایم بود.


🔸عصر جهان:قراردادت با این تیم چند ساله بود و برای فصل آینده چه تصمیمی خواهید گرفت؟
🔻مهرانی کیا:قراردادم سه ساله ای با نفت امیدیه دارم اما چند پیشنهاد دارم که بعد از برسی کامل تصمیم نهایی خود را برای فصل آینده خواهم گرفت.
🔸عصر جهان:پس هنوز حضورت برای فصل آینده در تیم نفت امیدیه قطعی نیست؟
🔻مهرانی کیا:بله،همانطور که گفتم چند پیشنهاد از تیم های خوزستانی و خارج از استان دارم و به زودی تصمیم نهایی ام را خواهم گرفت .
🔸عصر جهان:در مورد فوتبال ایذه هم صحبت کنید؟
🔻مهرانی کیا:اوضاع فوتبال ایذه حقیقتش زیاد خوب نیست اینکه بعضی از تیم ها چشم دیدن همدیگر را ندارند و سایه هم را با تیر میزنند در واقع  این موضوع باعث ضرر به جوانان و نوجوانان فوتبال این شهر میزنند.
🔸عصر جهان:چه پیشنهادی در این خصوص خواهید داشت؟
🔻مهرانی کیا:به نظر من  بازیکنانی که در ایذه پرورش میدهند در حد لیگ برتر هستند ولی کاش این باند بازی را از بین ببرند چرا که این وسط بازیکنان ضرر میکنند.
 🔸عصر جهان:در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟
🔻مهرانی کیا:نمیدانم از کجا شروع کنم ولی اینکه بسیاری از مربیان اجازه نمی دهند استعداد ها به بیرون بروند و پیشرفت کنند باعث ناراحتی است امیدوارم این حسادت و تخریب ها روزی از فوتبال مستعد ایذه خارج شود.
در واقع در یک جمله می گویم ای کاش همه به فکر پیشرفت جوانان فوتبالیست ایذه ای باشند نه به فکر تیم های خود باشند.


🔸عصر جهان:چه راهکاری در این خصوص پیشنهاد خواهید داد؟
🔻مهرانی کیا:اینکه مربیان تیم های ایذه ای به فکر پیشرفت جوانان ایذه ای باشند و با همدلی و یکی شدن به رشد فوتبال در ایذه کمک کنند.
🔸عصر جهان:در مورد امکانات فوتبال در ایذه هم توضیح دهید؟
🔻مهرانی کیا:امکانات که واقعا کم هست در ایذه فقط یک چمن طبیعی وجود دارد که اصلا کافی نیست امیدوارم مسئولین ارشد ایذه که واقعا از ورزش فراری هستند و خود را به خواب فراموشی زدند در این مورد رسیدگی کنند و به فکر افزایش امکانات برای شهر فوتبال خیز ایذه باشند هر چند که آقای مهندس خادمی نماینده مردم ایذه در مجلس قول های دادند که امیدوارم ورزش ایذه از این بی مهری بیرون بیاید.
🔸عصر جهان:آینده فوتبالی سپهر مهرانی کیا چیست؟
🔻مهرانی کیا:آرزوی من مثل دیگر بازیکنان دعوت به تیم ملی و حضور در تیم های اروپایی می باشد.


🔸عصر جهان:فوتبال خود را مدیون چه کسانی می دانید؟
🔻مهرانی کیا:فوتبالم را اول مدیون لطف خدا بعد پدر و مادرم، استاد بزرگ و خوبم داریوش فرخ نیا مربی، سعید مرادی ، و این چند سال اخیر استاد مسعود قاسمی علی بحرانی و یحیی سلحشور هستم که واقعا برایم زحمت های بسیاری کشیدند امیدوارم روزی جواب محبت این عزیزان را با پیشرفت خود بدهم.
🔸عصر جهان:الگوی اخلاقی و فنی شما چه در ایران و چه در خارج از ایران کدام بازیکن است؟
🔻مهرانی کیا:در بین دروازبان های جهان ایکر کاسیاس در ایران نیز هم فنی و هم اخلاقی مربیان خودم مسعود قاسمی و یحیی سلحشور است.
🔸عصر جهان:جملاتی بیان میشود بلافاصله هر چه به ذهنت  میرسد توصیف کنید؟
🔸دستکش: مثل دست دروازبان
🔸دروازه: خانه
🔸توپ فوتبال: دوست
🔸مهاجم: دزد
🔸مدافع: نگهبان
🔸ایذه: شهر فوتبال
🔸هوشنگ حاتمی: یه مرد واقعا زحمت کش
🔸 استادیوم تختی ایذه: بهترین جای دنیا
🔸 دایو بلند: بهترین لذت گلری
🔸مربی گلرها: پدر
🔸شوت سرکش: حمله به خانه
🔸سپهر مهرانی کیا:فقط فوتبال
🔸عصر جهان:در پایان چه صحبتی خواهید داشت؟
🔻مهرانی کیا:تشکر میکنم اول از خانواده ام و بعد از تمام مربیانی که به من کمک کردن تا من اینجا برسم تشکر میکنم همچنین از آقای حاتمی رییس محبوب و زحمتکش اداره ورزش و جوانان ایذه  و از شما جناب فیروز بیگلری خبرنگار پرتلاش و سختکوش ایران که واقعا تمام وقتت را برای ارتقاء فوتبال ایذه و فوتبال پایه خوزستان گذاشتید تشکر و قدرانی میکنم.
گفتگو از فیروز بیگلری ایذه 

   


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*