اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32151
تاریخ انتشار: 1395/05/02 22:47
شهید منوچهر شهریاری 36 روز پس از ازدواجش در عملیات والفجر6 به درجه رفیع شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از ۸ سال به آغوش میهن اسلامی بازگشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، شنبه 2 مردادماه جاری جمعی از رزمندگان قدیمی گردان امام حسین شهرستان رامهرمز  ساکن اهواز به دیدار خانواده معزز شهید منوچهر شهریاری رفتند.
مجید شریفی یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گردان امام حسین (ع) شهرستان رامهرمز به خبرنگار ما گفت: شهید منوچهر شهریاری متولد1335 بود و سال 54 دیپلم گرفت


شریفی افزود: شهید منوچهر شهریاری پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ارگان هائی مانند امورتربیتی آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی رامهرمز فعالیت نمود و با شروع جنگ عازم جبهه ها شد.
مجید شریفی ادامه دادند: شهید منوچهر شهریاری در مناطق جنگی و عملیاتی از جمله شکست حصر آبادان،فتح بستان،فتح خرمشهر (دراین عملیات 10 نفرعراقی را به اسارت گرفت اما خود از ناحیه پا مجروح و به مدت دو ماه در شیراز بستری شد) بیت‌المقدس(مجروح شد) والفجر مقدماتی حضور و شرکت فعال داشتند.


شهید منوچهر شهریاری 36 روز پس از ازدواجش درعملیات والفجر6 و به تاریخ 1362/12/4 و در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از ۸ سال به آغوش میهن اسلامی بازگشت.
شایان ذکر است شهید منوچهر شهریاری هنگام ازدواج شرط گذاشت که تشکیل خانواده مانع حضورش در جبهه نشود.
حاج عباس شهریاری برادر شهید منوچهر شهریاری هم از رزمندگان قدیمی و جانبازان گرانقدر میباشند



بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*