اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32152
تاریخ انتشار: 1395/05/02 23:19
در مسابقات فوتبال یادواره بازیکنان فقید ایذه؛
سپاهان ایذه در حضور شهردار و اعضای شورا شهر قهرمان مسابقات فوتبال یادواره بازیکنان فقید ایذه شد

به گزارش فیروز بیگلری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از ایذه،مسابقات فوتبال چهارجانبه جام یادواره بازیکنان فقید شهرستان ایذه با قهرمانی تیم فوتبال سپاهان ایذه به پایان رسید.
در این مسابقات که با حضور 4 تیم ایذه ای در ورزشگاه پیر تختی ایذه برگزار شد در پایان تیم ریشه دار سپاهان ایذه با سرمربی گری شاهرخ سلحشور موفق شدند در دیدار پایانی در ضربات پنالتی با حساب 5 بر 4 از سد تیم یاران عبور کند و عنوان قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کند .
تیم فوتبال آنزان نوین ایذه با مدیرعاملی مهندس منصور رشیدی و مدیریت مهدی فارسی و اکبر فارسی برای اولین بار در مسابقات حضور پیدا کرد تا خود را برای حضور پرقدرت در لیگ استان آماده کند .
گفتنی است در دیدار پایانی هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان ایذه، عطاء کیانی رییس دفتر مهندس خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، مهندس انوشیروان بهرامی شهردار ایذه ،مجتبی محمدی مدیر جدید روابط عمومی شهرداری به همراه اعضای شورا شهر مهندس یوسفعلی سواری ،مهندس ایمان داوودی و مهندس مجاهد مقصودی و رحیم آورچه مجری توانمند برنامه های فرهنگی و ورزشی در شهرستان ایذه از نزدیک دیدار پایانی را به تماشا نشستند.


در مراسم اختتامیه این تورنمنت هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان ایذه از حضور رییس دفتر نماینده مردم در مجلس،شهردار و اعضای شورا شهر تشکر و قدرانی کرد و ابراز امیدواری این حضورها تداوم داشته باشند.
حاتمی بابیان اینکه کمبود فضای ورزشی در ایذه بیداد میکند افزود : بیش از 2500 بازیکن بیمه شده در هیات فوتبال ایذه ثبت شده اما فقط یک زمین چمن بیشتر در ایذه وجود ندارد و این موضوع برای فوتبال این شهر تاسف آور است.
فرد اول ورزش در ایذه گفت:اوایل شهریور ماه سال جاری تیم های سپاهان و آنزان نوین ایذه در لیگ های برتر و یک استان حضور خواهند داشت که حتی هزینه خرید البسه و شرکت در این مسابقات را ندارند .
هوشنگ حاتمی در پایان خاطرنشان کرد : انشالله به درایت مهندس خادمی نماینده سختکوش مردم دژ مجلس، فرماندار و شهردار و دیگر مسئولین ایذه مشکلات عظیم ورزش ایذه را برطرف کند بی شک اهمیت دادن و توجه داشتن به ورزش ایذه باعث انگیزه در بین ورزشکاران خواهند شد و به مقام و عناوین مهمی در مسابقات کشوری، بین المللی، آسیایی و جهانی دست خواهند یافت.


براساس این گزارش مهندس انوشیروان بهرامی شهردار ورزش دوست ایذه خطاب به اهالی فوتبال ایذه گفت :ظرفیت های که در ورزش ایذه هست بالقوه می باشد در واقع ایذه هم در جغرافیا طبیعی بی نظیر است و هم در جغرافیا فرهنگی و انشالله که در با همت اعضای محترم شورا شهر بتوانیم در راستای توسعه و پیشرفت ورزش ما مفید واقع شویم
شهردار ایذه در ادامه با بیان اینکه ایذه در سطح جهان حرف برای گفتن دارد افزود:این موفقیت های نشت گرفته از من مدیر یا دیگر مسئولین نیست بلکه نشت گرفته از همت و تلاش فردی خود شما می باشد و ما امیدواریم یک نگاه ویژه ای به ورزش مستعد ایذه داشته باشیم.


همچنین مهندس رحیم آورچه مجری توانمند برنامه های فرهنگی و ورزشی ایذه قبل از صحبت های شهردار ایذه گفت:امیدوارم این حضورها فقط جهت گرفتن عکس نباشند و واقعا گره ای از مشکلات تمام نشدنی ورزش پر از استعداد ایذه را باز کند .
آورچه در بین صحبت های خود خطاب به مسئولین ایذه اظهار داشت:خیلی از دوستان ورزش را پل ترقی خود می کنند اما متاسفانه بعد از مدتی که به جایگاه خود دست یافتند پشت سر خود را نگاه نمی کنند و امیدوارم این حضورها اولین و آخرین نباشند و به مشکلات عمده ورزش ایذه رسیدگی کنند.
تهیه گزارش از فیروز بیگلری ایذه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:
سپاهان ایذه ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*