اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3216
تاریخ انتشار: 1393/10/10 21:33
استاندار در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
دکتر خادمی : اگر دستگاهی در توقف پروژه سرمایه گذار مقصر شناخته شود به هیئت تخلفات معرفی می‌شود هر چند که نیت و وظیفه اصلی ما تسهیل و راه‌اندازی بخش سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد است.

عصرجهان: دکتر خادمی در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری امر خطیری است و باید در استان اتفاق بیفتد، اظهار کرد: برای جذب سرمایه‌گذار بسیاری عوامل باید دست به دست هم دهند و خیلی از موانع موجود هم باید رفع شود تا این امر مهم محقق شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این جلسه دو موضوع طرح گردید. یکی از این موضوع‌ات در خصوص کسانی بود، که قصد سرمایه‌گذاری در طرح‌های تولیدی، کشاورزی، صنعتی و گردشگری را دارند ولی در حین انجام پروژه با دستگاهی اختلاف پیدا نمودند، و کار متوقف شد. طبق پیش‌بینی قانون این مشکلات در ستاد سرمایه‌گذاری استان بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: اگر دستگاهی در توقف پروژه سرمایه گذار مقصر شناخته شود به هیئت تخلفات معرفی می‌شود هر چند که نیت و وظیفه اصلی ما تسهیل و راه‌اندازی بخش سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد است.

عالی ترین مقام اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز در ستاد سرمایه‌گذاری استان چند پروژه بررسی شد ولی به دلیل حجم بالای این پروژه‌ها تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص انجام نشد، افزود: این ستاد وظیفه دارد واحدهای سرمایه‌گذاری استان را به خارج از استان و کشور معرفی کند که در همین خصوص برخی از طرح‌های استان شناسایی و به مشاور واگذار شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان ادامه داد: تاکنون مشاورین سرمایه‌گذاری 100 طرح در زمینه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و گردشگری را مورد مطالعه قرار دادند که این طرح‌ها در همایش و یا در سایتی به اطلاع مردم می‌رسند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*