اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32170
تاریخ انتشار: 1395/05/03 01:53
مراسم معرفی برترین‌های فصل پانزهم فوتبال ایران امروز در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، مربیان، داوران و جمع زیادی از اهالی خانواده فوتبال ایران از ساعت ۲۲:۵۰ در سالن همایش‌های برج میلاد آغاز شد. این مراسم با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و سپس با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید آغاز شد.
مهدی تاج در ابتدای مراسم به عنوان نخستین سخنران در جایگاه قرار گرفت و درباره برگزاری لیگ برتر و شرایط و ضوابط مربوط به آن سخن گفت.
بنا به همین گزارش استقلال خوزستان که سال گذشته توانسته بود به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران دست یابد عنوان بهترین باشگاه فصل 95-94 لیگ برتر ایران را از آن خود کرد.
جایزه ویژه بهترین عملکرد در حوزه فرهنگی در فصل پانزدهم، به دلیل برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر، برپایی موکب‌های راه‌پیمایی اربعین حسینی، همراهی ورزشکاران، قهرمانان و مربیان با خانواده‌های شهدا، تجلیل از شهدای مدافع حرم و ده‌ها برنامه فرهنگی، به هیات فوتبال استان خوزستان اهدا شد.حاضران در سالن، در این هنگام به احترام یاد و نام شهدای مدافع حرم، شهدای چوار و شهدای جامعه ورزش ایستادند و فاتحه‌ای نثار روح پاک شهدا کردند.
در بخش بهترین مدافع فصل پانزدهم محمد طیبی از استقلال خوزستان و سید جلال حسینی از نفت تهران نامزدهای این بخش بودند. مارکار آقاجانیان روی صحنه حاضر شد و جایزه بهترین مدافع فصل پانزدهم را به جلال حسینی اهدا کرد.
در بخش  بهترین دروازه‌بان فصل پانزدهم رشید مظاهری از ذوب‌آهن، فرناندو ده‌خسوس از استقلال خوزستان و مهدی رحمتی از استقلال تهران بودند اما جایزه بهتریثن دروازه‌بان فصل پانزدهم به فرناندو ده خسوس رسید.
در بخش   بهترین بازیکن لیگ دسته اول امین قاسمی‌نژاد از ماشین‌سازی تبریز، امیر زلیکانی از نفت آبادان و پیمان رنجبری از شهرداری اردبیل نامزد بودند. امین قاسمی‌نژاد عنوان بهترین بازیکن لیگ یک را از آن خود کرد.
جهت دریافت گزارش کامل این برنامه بر روی لینک زیر کلیک نمایید
اسامی و عناوین برترین های فوتبال ایران در لیگ پانزدهم

برچسب ها:
استقلال خوزستان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*