اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32196
تاریخ انتشار: 1395/05/04 00:39
اعتراف تلخ تاجگردون؛
تاجگردون:اگر پارک علم و فناوری تا سال ۹۶ در مرکز استان راه‌اندازی نشود آن را در گچساران راه‌اندازی خواهم کرد.

عصرجهان:در جلسه ستاد برنامه‌های چهار ساله پیشنهادی نماینده گچساران و باشت در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی تشکیل شد.
غلام‌رضا تاجگردون در این نشست اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران یکی از با سابقه‌ترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور و اولین مؤسسه آموزشی عالی آزاد اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی عنوان کرد: واحد دانشگاهی گچساران در سال ۶۴ با همکاری همه جانبه مردم و مسؤولان فعالیت خود را آغاز و از ابتدای مهرماه ۶۵ از طریق آزمون سراسری دانشگاه کلاس‌های خود را دایر کرد.
نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود ۴ سال است که قرار است پارک علم و فناوری در مرکز استان راه‌اندازی شود خطاب به رئیس دانشگاه یاسوج گفت: اگر پارک علم و فناوری تا سال ۹۶ در مرکز استان راه‌اندازی نشود آن را در گچساران راه‌اندازی خواهم کرد.
وی با اشاره به اینکه اولین پارک علم و فناوری در اصفهان راه‌اندازی شده است افزود: یک جامعه علمی نباید معطل بماند چرا که پارک علمی محل زنده ماندن علم و دانش است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: در آموزش عالی تمام استان و حوزه انتخابیه‌ام تنها عزل و انتصاب‌ها مهم شده است اما هیچ کس به جز دانشجویان و هیئت‌های علمی مطالبه ساخت مراکز علمی را ندارد.
تاجگردون بیان کرد: در بحث اقتصاد با توجه به هدف گذاری که به عنوان خادم مردم شهرم انجام داده‌ام به دنبال یک برنامه هدفمند برای چهار سال آینده شهر هستم.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توسعه و آبادانی کشور در عرصه‌های علمی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مستلزم حمایت از دانشگاه‌ها و مراکز علمی است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*