اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3221
تاریخ انتشار: 1393/10/10 23:39
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت:
دیودیده با اشاره به اینکه تمام اکیپ های بازرسی در سطح استان در حوزه آرد و نان بسیج شده اند اظهار کرد: پلمپ نانوایان متخلف و نصب پارچه نوشته بر سردرب آنها به منظور شناسدن اخلال گران نظم بازار و بی توجه به خواسته های به حق مردم است.

عصرجهان: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای ارتقا کیفیت نان در استانپنج نانوایی متخلف پلمپ و به منظور معرفی به مردم بر سر درب این واحدهای صنفی پارچه نصب شد.
داریوش دیودیده با بیان اینکه با هیچ واحد نانوایی در بحث ارتقای کیفیت نان تعارف نداریم، افزود:کیفیت پایین، پخت نکردن به موقع، کم فروشی و رعایت نکردن مسائل بهداشتی عمده تخلفات این نانوایی ها است.
وی پلمپ، قطع سهمیه آرد و جرایم قانونی را از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از فعالیت نانوایی های متخلف عنوان کرد.
دیودیده اظهار کرد:عزم و اراده سازمان صنعت، معدن و تجارت، مسوولان و مردم کهگیلویه وبویراحمد ارتقای کیفیت و کمیت نان در نقاط مختلف استان است.
وی با اشاره به اینکه تمام اکیپ های بازرسی در سطح استان در حوزه آرد و نان بسیج شده اند اظهار کرد: پلمپ نانوایان متخلف و نصب پارچه نوشته بر سردرب آنها به منظور شناسدن اخلال گران نظم بازار و بی توجه به خواسته های به حق مردم است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تولید نان باکیفیت از سوی نانوایان حق مردم است و نانوایان باید با اصلاح روند پخت و استفاده از دستگاه های مدرن و نیروهای متخصص نان خوب و مرغوب در اختیار مردم قرار دهند.
دیودیده ابراز داشت: مسوولان این سازمان برای ارتقای کیفیت نان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
وی افزود: با بازنگری های انجام گرفته قیمت نان بربری در استان از 650 تومان به 550 تومان کاهش یافت.
وی گفت: وزن چانه این نان در سطح کشور 550 و در کهگیلویه و بویراحمد 600 گرم بود که با اصلاحات انجام شده وزن چانه در سطح استان از 600 گرم به 550 گرم کاهش و قیمت نان بربری نیز به 550 تومان کاهش یافت.

کلمات کلیدی:کهگیلویه و بویراحمد-کیفیت نان -داریوش دیودیده -آرد -



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*