اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32219
تاریخ انتشار: 1395/05/04 03:09
از قدیم گفته اند نو که بیاد به بازار کهنه میشه دل آزار، به قول معروف ما دیگه الکمون را آویزان کردیم و آردامون رو ساییدیم دیگه دوره جوانها است

عصرجهان:سعید پیردوست 75 ساله ست و در ذهن مردم با مجموعه های تلویزیونی همچون پاورچین، نقطه چین و شب های برره شناخته شده است. او این روزها کمتر در قاب جادویی حضور دارد و در هنر هفتم هم آخرین کارش برای چندین سال قبل است. با این بازیگر خوب کشورمان گپ کوتاهی زدیم.
آقای پیردوست مدتی ست کم کار شده اید و چهره شما را کمتر در سینما و تلویزیون می بینیم؟
باید بگویم که همه کم کار شده اند، در واقع شرایط برای همه همینطور شده است. از قدیم گفته اند نو که بیاد به بازار کهنه میشه دل آزار، به قول معروف ما دیگه الکمون را آویزان کردیم و آردامون رو ساییدیم دیگه دوره جوانها است، اتفاقا باید هم نیروهای تازه و خلاق بیایند اما این گونه نباشد که پیشکسوت ها فراموش شوند.
بگذریم، کارجدید چه خبر؟ شنیدیم در کار تازه آقای کیمیایی نقش آفرینی می کنید؟
بله، آخرین کاری که در دست دارم کار آقای مسعود کیمیایی است که نامش «قاتل اهلی» است و چند روزی ست که فیلمبرداری اش آغاز شده است. باز جای شکرش باقی ست که قدیمی‌ها هوای همدیگر را دارند و عصای دست هم هستند.
خدای نکرده شما که قصد ندارید مهاجرت کنید، بروید این شبکه های بیگانه؟
به هیچ وجه، آن طرف هم خبری نیست، من بعد هفت دهه عمری که از خدا گرفتم گوشه ای از خاک وطنم را به غریبه ها نمی دهم، با وجود همه فشارهای زندگی و کم کاری ها باز هم همین جا را عشق است، من همیشه به همکارانم هم گفته ام که والا بلا وطن یک چیز دیگر است، حتی اگر سالهای دیگر هم در این شرایط باشم و عمری خدا بدهد باز هم در وطن خودم زندگی خواهم کرد چون به مملکت خودمان عرق و تعصب داریم.
گفت و گو از: اعظم سادات سیدبرقی/جام و جم

برچسب ها:
سعید پیردوست ؛ سینما ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*