اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32270
تاریخ انتشار: 1395/05/05 20:03
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در نشست با خبرنگاران؛
زینب قربانی:تبلیغات محیطی هفته حجاب و عفاف در کتابخانه‌های سراسر استان، تجلیل از تعدادی بانوان فعال در عرصه کتاب و کتابخوانی در شهرستان لنده و تجلیل از بانوان محجبه شاغل در اداره کتابخانه‌های شهرستان بهمئی از دیگر برنامه‌های ما در حوزه حجاب و عفاف بوده است.

عصرجهان: زینب قربانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توجه اداره‌کل کتابخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های مختلف فرهنگی اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی با رویکرد دینی در اولویت برنامه‌های ما در کتابخانه‌های عمومی استان قرار دارد.
وی به برنامه‌هایی که در هفته حجاب و عفاف برگزار شد اشاره کرد و گفت: شرکت بانوان شاغل در کتابخانه‌های عمومی در راهپیمایی روز حجاب و عفاف در یاسوج و برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت روز حجاب و عفاف در کلیه کتابخانه‌های عمومی استان از این قبیل برنامه‌ها بود
این مسؤول گفت: راهپیمایی اعضای کتابخانه عمومی به مناسبت هفته حجاب و عفاف در جاده سلامت با مشارکت ورزش و جوانان و امور بانوان استانداری و اهدای جوایز به پنج نفر از بانوان شرکت کننده و برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع حجاب از کتاب حقوق زن نوشته شهید مطهری و اهدای جوایز نفیس به ۱۰ نفر از برندگان در حسینه ثارالله یاسوج از دیگر برنامه‌های ما در این هفته بود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تبلیغات محیطی هفته حجاب و عفاف در کتابخانه‌های سراسر استان، تجلیل از تعدادی بانوان فعال در عرصه کتاب و کتابخوانی در شهرستان لنده و تجلیل از بانوان محجبه شاغل در اداره کتابخانه‌های شهرستان بهمئی از دیگر برنامه‌های ما در حوزه حجاب و عفاف بوده است.
این مسؤول گفت: بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه‌های عمومی به مناسبت هفته حجاب و عفاف، برگزاری نمایشگاه نقاشی همراه با جملاتی کوتاه با موضوع حجاب و عفاف در کتابخانه‌های عمومی و برگزاری کلاس نقاشی و اجرای سرود با موضوع حجاب و عفاف در کتابخانه‌های بهارستان و فردوسی گچساران و شهید بهشتی مارگون بویراحمد از دیگر برنامه‌ها بوده است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد: برگزاری جمع خوانی کتاب با موضوع حجاب و عفاف در کتابخانه‌های شهرستان کهگیلویه، سخنرانی پیرامون حجاب و عفاف در کتابخانه‌های شهرستان دنا و حضور اعضای کودک کتابخانه پاسارگاد با پوشش چادر و روسری در کتابخانه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در کلاس کار دستی از دیگر برنامه‌ها بوده است.
وی گفت: کلاس اخلاق با موضوع حجاب و عفاف، برگزاری مسابقه مکتوب و آن‌لاین از کتاب الگوی سوم ویژه بانوان، برگزاری نشست فرهنگی عفاف و حجاب با حضور بانوان عضو کتابخانه‌ها، نمایشگاه احادیث به مناسبت هفته حجاب و عفاف کتابخانه عمومی و جمع‌خوانی کتاب گوهر غیرت در کتابخانه روستاهای استان که مشتمل بر آیات و روایات و وصایای شهدا با موضوع حجاب و عفاف است از دیگر برنامه‌ها در حوزه حجاب و عفاف به شمار می‌رود.
قربانی بیان کرد: برپایی نمایشگاه حجاب گوهری در صدف  و تهیه بروشورهای حجاب کتابخانه، طراحی ماکت عفاف و حجاب و تهیه پوسترهای مفهومی در کتابخانه‌ها، نشست کتابخانه‌ای شهرستان‌ها با موضوع عفاف و حجاب نیز توسط این ادره‌کل برگزار شد.
وی گفت: به مناسبت روز حجاب و عفاف برگزاری نمایشگاه پوستر حریم ریحانه و نشست کتابخوان با موضوع حجاب و عفاف را داشتیم.
قربانی افزود: به مناسبت روز عفاف و حجاب نقد کتاب مسأله حجاب نوشته استاد شهید مرتضی مطهری نیز برگزار شد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*