اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3236
تاریخ انتشار: 1393/10/12 23:48
سید علی‌محمد بزرگواری
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و خاک مجلس،گفت: برای آبرسانی به شهر لیکک از سد کوثر که از پروژه‌های کلان استانی است امسال تنها 3.5 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که در بودجه سال آینده 11 میلیارد تومان پیش‌بینی شده هر چند که برای تکمیل آن به رقم‌های بزرگتری نیاز داریم.

عصرجهان: حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در بهترین حالت تعاملی میان نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با یکدیگر و متقابلاً با مسئولان ارشد استانی هستیم، اظهار کرد: وحدت موجب شده که همه پی‌گیر اعتبارات برای کل استان باشیم و برای افزایش آن مرزهای جغرافیایی را در نظر نگیریم.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همین امر موجب شده که در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همه اعتبارات به صورت عادلانه در سطح استان توزیع شود و هیچ کدام از نمایندگان مجلس از این تقسیم بودجه ناراضی نیستیم.

بزرگواری با بیان اینکه به فرض در حوزه انتخابیه من که دارای چهار شهرستان است در بودجه سال 94 در برخی از پروژه‌ها اعتبارات به چندین برابر افزایش یافته است، اظهار کرد: برای نمونه جاده باغچه سادات امسال تنها 700 میلیون تومان اعتبار داشت که این رقم برای سال آینده در بودجه 10 برابر یعنی 7 میلیارد تومان شده تا بخش زیادی از مطالبات پیمانکار نیز داده شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و خاک مجلس، یکی از دغدغه‌های مردم حوزه انتخابیه خود را مربوط به آبرسانی برای آب آشامیدنی و آب کشاورزی دانست و متذکر شد: برای آبرسانی به شهر لیکک از سد کوثر که از پروژه‌های کلان استانی است امسال تنها 3.5 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که در بودجه سال آینده 11 میلیارد تومان پیش‌بینی شده هر چند که برای تکمیل آن به رقم‌های بزرگتری نیاز داریم.

وی، تخصیص اعتبارات ماده 180 در استان را هم عادلانه بیان کرد و گفت: سعی بر این شد که پروژه‌های اولویت‌دار از این اعتبارات استفاده کنند و برای مثال اگر امسال اعتبارات ماده 180 در حوزه انتخابیه من 32 میلیارد تومان بود برای سال آینده این رقم به 50 میلیارد تومان خواهد رسید.

بزرگواری، یکی دیگر از پی‌گیری‌های خود را در خصوص اعتبارات آبرسانی مکانیزه اعم از قطره‌ای و بارانی بیان کرد و گفت: امسال یک میلیارد و 275 میلیون تومان برای این کار در نظر گفته شده که در کمیسیون کشاورزی مجلس به دنبال افزایش این اعتبارات هستیم.

وی از فعالیت بیشتر پروژه‌های عمرانی در چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خبر داد و گفت: با شهرستان شدن برخی از بخش‌ها مانند لنده و چرام، می‌بینیم که اعتبارات آن‌ها نسبت به زمانی که بخش بودند افزایش پیدا کرده و این باعث می‌شود که توسعه در چنین مناطقی شدت پیدا کند.

این نماینده مجلس در پایان از همه رسانه‌ها به خصوص سایت‌ها در استان خواست تا در راستای اتحاد نمایندگان و مسئولان گام بردارند و موجب اتحاد بیشتر برای توسعه هر چه بیشتر استان شوند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*