اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32378
تاریخ انتشار: 1395/05/10 03:42
کیت وینسلت بازیگر انگلیسی تبار سینما، خود را آماده بازی در یک نمایش تئاتری می کند. این نمایش با نام «حضور»، به روی صحنه می رود.

عصرجهان-کیت وینسلت بازیگر هالیوودی 39 ساله سینما و انگلیسی تبار که مادر 3 فرزند است، خود را آماده بازی در یک نمایش تئاتری می کند. این نمایش با نام «حضور»، به روی صحنه می رود.
تصویر وینسلت مهمان تازه برادوی
به گزارش جام جم آنلاین، نمایش تازه وینسلت براساس داستان نمایش نامه ای از آنتون چخوف نویسنده کلاسیک روسی آماده اجرا می شود.


جان کراولی فیلم ساز مستقل و غیرمتعارف سینما، امر کارگردانی نمایش تئاتری خانوادگی و پرتنش «حضور» را به عهده دارد.
او بر روی این نکته تاکید می کند که نسخه نمایشی اش، نگاهی تازه و امروزی به متن کلاسیک آنتون چخوف خواهد داشت.
به گفته او:« برای تماشاگران امروزی که می خواهند یک نمایش جذاب را تماشا کنند، لازم است که ما نگاهی مدرن به داستان چخوف داشته باشیم. این کار کمک می کند تا تماشاگران، با کاراکترهای داستان و ماجراهای آنان ارتباط بهتر و نزدیک تری پیدا کنند.»
وینسلت ساله این نمایش را تحولی در کارنامه بازیگری خود ارزیابی کرده و آن را یکی از نقاط قوت کارنامه هنری اش می داند.
داستان چخوف در باره یک زوج نه جندان جوان است که به طرح پرسش هایی در باره زندگی زناشویی و مسائل خانوادگی می پردازد.
تولید کنندگان نمایش، آن را برای اجرا در روزهای پایانی فصل پائیز سال جاری میلادی آماده می کنند. این نمایش در مرکز نمایشی برادوی به روی صحنه می رود.
وینسلت که برای «کتاب خوان» خود چهار سال قبل جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را گرفت، به طور متناوب در انگلستان و آمریکا فعالیت هنری می کند.
«حضور» اولین کار صحنه ای وینسلت در برادوی به حساب می آید و منتقدان تئاتری می گویند باید دید او در این رابطه، چه تصویری از خود ارائه خواهد داد.منبع/جام جام آنلاین

برچسب ها:
کیت وینسلت ؛ هالیوود ؛ سینما ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*