اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3245
تاریخ انتشار: 1393/10/13 13:54
فرماندارمسجدسلیمان:
مسئول آتش نشانی مسجدسلیمان گفت:متاسفانه با انفجار خودرو بنز هوانیروز راننده آن به نام احمد بهرامی دچار سوختگی و در دم جان سپرد و راننده هوو تانکر سوخت که از اصفهان آمده بود به نام محسن فاضلی فارسانی با سوختگی ۹۰ درصد با بالگرد هوانیروز به بیمارستان طالقانی اهواز اعزام شد

عصرجهان:علیرضا گورویی فرماندارمسجدسلیمان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: وقوع انفجار و آتش‌سوزی در منطقه هوانیروز شهرستان به علت نقص فنی در تانکرهای انتقال سوخت سوپر به‌وقوع پیوست که دو تانکر انتقال دهنده و تانکر گیرنده دچار آتش‌سوزی شدند.

فرماندار مسجدسلیمان اضافه کرد: هنوز برای اظهارنظر دقیق و قطعی درباره دلیل اصلی این حادثه زود است، ولی احتمالا به علت نقص فنی در یکی از تانکرها بوده‌ است.

به گزارش عصر جهان به نقل از آسماری نیوز  این حادثه  صبح پنج شنبه بدلیل جابه جایی سوخت بین تانکر سوختی که از اصفهان آمده بود  و تانکر سوخت هوانیروز مسجدسلیمان  رخ داده است.

طبق آخرین گزارشات از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان آمار دقیقی از مجروحان احتمالی این حادثه اعلام نشده است و اخبار تکمیلی متعاقبا در همین رسانه منتشر خواهد شد.

گفتنی است این انفجار که در ساعت ۸:۴۶ دقیقه صبح  پنج شنبه آغاز شد باعث شد تا اکثر شهروندان از خواب بیدار شوند.بعد از انفجار اولیه در فواصل زمانی ۵ دقیقه ای نیز دو انفجار دیگر را شاهد بودیم که این انفجارات باعث ترس و وحشت شهروندان شد .

صادق مرادی مسئول روابط عمومی بیمارستان شفا مسجدسلیمان به خبرنگار ما گفت  : حادثه  آتش سوزی در پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان سه نفر مجروح  در پی داشته که دو نفر از این مجروحین به بیمارستان 22بهمن مسجدسلیمان منتقل شده و یک نفر از این مجروحین که  درصد بالایی سوختگی داشته توسط  امداد هوایی این بیمارستان به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده است.

وی افزود : برای اولین بار است که اعزام بیمار در این بیمارستان توسط امداد هوایی صورت می گیرد.

در همین زمینه دقایقی پیش مسئول آتش نشانی مسجدسلیمان گفت:متاسفانه با انفجار خودرو بنز هوانیروز راننده آن به نام احمد بهرامی دچار سوختگی و در دم جان سپرد و راننده هوو تانکر سوخت که از اصفهان آمده  بود به نام محسن فاضلی فارسانی با سوختگی ۹۰ درصد با بالگرد هوانیروز به بیمارستان طالقانی اهواز اعزام شد که در حین عملیات اطفا حریق یکی از نیروهای آتش نشانی نفت به علت انفجار مجروح که بحمدلله صدمه زیادی ندید.

گفتنی است در حین امداد رسانی در این حادثه یک دستگاه آمبولانس شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان واژگون گردید.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*