اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3251
تاریخ انتشار: 1393/10/11 15:40
لیگ دسته سوم کشور
در چارچوب بازی‌های هفته اول مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور، تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر موفق به پیروزی در مقابل حریف خود فرهنگ رامهرمز شد.

شنبه ، 13 دي 1393   15:37

عصرجهان، در چارچوب بازی‌های هفته اول مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور، تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر موفق به پیروزی در مقابل حریف خود فرهنگ رامهرمز شد.

در این دیدار که ظهر امروز در ورزشگاه شهدای ماهشهر برگزار شد تیم شهرداری در یک بازی زیبا و هجومی با نتیجه سه بر صفر بر میهمان خود پیروز شد.

نیمه اول این بازی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر با یک بازی حساب شده و هجومی با گل دقیقه 40 محمد سواری پیروز به رختکن رفت، با آغاز نیمه دوم بازهم این تیم فوتبال شهرداری بود که بازی را هجومی آغاز کرد تا مزد برتری خود را با دو گل دیگر جشن بگیرد.

ابتدا میلاد قاسمی گل دوم تیمش و سپس در دقیقه 80 فرشید پاداش توانست گل سوم را به نماینده رامهرمز تحمیل کند تا شاگردان عزیز فریسات گام اول را محکم بردارند.

تیم فرهنگ رامهرمز با وجود داشتن یکی، دو موقعیت خطرناک و تلاش برای جبران گل‌های خورده نتوانست بازی خوبی را به معرض نمایش بگذارد و در این بازی حرفی برای گفتن نداشت شاگردان زنگنه در پاره‌ای از اوقات رو به بازی احساسی آوردند و با استفاده از توپ‌های بلند قصد گشودن دروازه تیم شهرداری را داشتند.

استقبال گرم و پرشور تماشاگران متعصب ماهشهری در پیروزی سه بر صفر شهرداری نقش به‌سزایی داشت.

دیگر نماینده خوزستان در این پیکارها نفتون مسجدسلیمان در اراک مقابل شهرداری متحمل شکست دو بر صفر شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*