اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3280
تاریخ انتشار: 1393/10/15 16:31
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری و شناسایی باند سه نفره سرقت منازل این شهرستان و کشف هفت فقره سرقت منزل در این خصوص خبر داد.

عصرجهان:سرهنگ 'حسین کهیایی'روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح این خبر، گفت:به دنبال وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی اضافه کرد:ماموران با تشکیل تیم عملیاتی ویژه، نسبت به جمع آوری اطلاعات و کار انتظامی و اطلاعاتی در خصوص این پرونده اقدام کردند و با توجه به اینکه شگرد سارقان در این سرقت ها، شباهت زیادی به هم داشت، سرنخ هایی از چند سارق سابقه دار به دست آمد.

سرهنگ کهیایی ادامه داد:با شناسایی محل اختفای متهمان، مجوز قضایی برای دستگیری آنان اخذ شد و سه متهم در خصوص این پرونده در عملیاتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان جزئیات اعترافات این متهمان، گفت:متهمان پس از مواجهه با مدارک و ادله پلیس به ارتکاب هفت فقره سرقت اعتراف کردند.

وی از شهروندان خواست، موارد امنیتی را در حفاظت از منزل و وسیله نقلیه خود رعایت کرده و موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*