اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3312
تاریخ انتشار: 1393/10/17 22:44
معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: راه آهن یاسوج –اقلید به مناقصه گذاشته شده است.

عصرجهان: پژمان نیک اقبالی در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل هواشناسی استان افزود: راه آهن اقلید- یاسوج  به مناقصه گذاشته شده و به زودی پیمانکار این پروژه مشخص و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی اظهارکرد: داده ها و اطلاعات به موقع هواشناسی نقش تعیین کننده ای در کاهش هزینه ها و خسارات بلایایی طبیعی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: هواشناسی را به عنوان دیده بان اطمینان بخش و پیش زمینه ای برای بسیاری از فعالیت ها و کارکردهای توسعه ای و عمرانی دانست و بر ضرورت پیش بینی های صحیح و به موقع هواشناسی نسبت به شرایط جوی در استان تاکید کرد.

نیک اقبالی با بیان اینکه یکی از معضلات اساسی در استان در بخش حمل و نقل در سه حوزه جاده ای، هوایی و زمینی است، تصریح کرد: ناپایداری پروازهای فرودگاه یاسوج امروزه به یک چالش جدی فرا روی حوزه اجرایی استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این استان با داشتن یک درصد وسعت و جمعیت کشور اما دارای ظرفیت های و قابلیت های فراوان در بخش های مختلف بویژه کشاورزی، آب و گردشگری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: این در حالی است که نقش هواشناسی در توسعه این سه بخش مهم تعیین کننده است.
در این مراسم از خدمات “سید اسماعیل حسینی” مدیرکل سابق تقدیر و “فرج الله شکوهی” به عنوان مدیر کل جدید اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد. منبع: ایسنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*