اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3316
تاریخ انتشار: 1393/10/17 10:55
قبادی گفت: در زمینه آسیبهای اجتماعی ،خطرات و تهدیدهای زیادی بنیان خانواده ها را هدف قرار داده است و این وظیفه ما را سنگین تر می کند لذا در سطح استان و در شهرها و مناطق مختلف کارگاههای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی برگزار گردید .

عصرجهان:جلسه مدیران مدارس با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش برگزار گردید . در این جلسه آقای دموری نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان با تبریک هفته وحدت گفت : همکاران محترم مدیر جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تلاش بیشتری نمایند و در انتخاب معلمان نمونه تلاش نمایند تا حقی از هیچ همکاری ضایع نگردد .

در ادامه آقای قبادی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش استان ضمن تبریک هفته وحدت گفت : همه ما باید با همدلی و وحدت برای پیشرفت کشور عزیزمان ایران تلاش نمائیم .

وی گفت : در سطح استان در حوزه تربیت بدنی، بهداشت و جلوگیری از آسیبهای اجتماعی تلاشهای زیادی انجام گرفته است .

آقای قبادی گفت: در زمینه آسیبهای اجتماعی ،خطرات و تهدیدهای زیادی بنیان خانواده ها را هدف قرار داده است و این وظیفه ما را سنگین تر می کند لذا در سطح استان و در شهرها و مناطق مختلف کارگاههای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی برگزار گردید .

وی در مورد تربیت بدنی نیز گفت : هدف ما ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان می باشد . لذا در این زمینه طرح المپیاد درون مدرسه ای، غنی سازی و کیفی سازی ساعات تربیت بدنی و اجرای طرح های ملی همچون طرح سباح، ژیمناستیک و طرح کیفی سازی مدارس در روزهای پنجشنبه را اجرا نمودیم .  



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*