اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3350
تاریخ انتشار: 1393/10/22 00:33
در پی اهانت یکی از اولیاء:
جمعی از مسئولان خرمشهری با حضور در محل کار معلم خرمشهری که چند روز پیش مورد اهانت یکی از اولیای دانش آموزان قرار گرفته بود، از وی دلجویی کرده و قول پیگیری برای برخورد قانونی با ولی خاطی را دادند.

عصرجهان، بعد ازظهر یکشنبه نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر با حضور در محل کار معلم خرمشهری که چند روز گذشته مورد اهانت یکی از اولیای دانش آموزان قرار گرفته بود، از وی دلجویی کردند.

از جامعه فرهنگی طلب پوزش می‌کنم

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با تاکید بر جایگاه والای معلم و نقش به‌سزای آن در اعتلای فرهنگ جامعه، اظهار کرد: هرگونه توهین و بی‌احترامی از سوی هر فرد در هر مقامی توجیه شدنی نیست.
عبدالله سامری افزود: از این عمل به شدت ناراحت هستیم و جامعه فرهنگی را مورد حمایت قرار داده و با هرکس در هر پست و مقامی که مرتکب چنین کار نکوهیده‌ای شده برخورد خواهیم کرد.
نماینده مردم خرمشهر با بیان اینکه پیگیری از مراجع قانونی بهترین روش برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقات ناپسندی است، جامعه فرهنگی شهر را دعوت به گذشت کرد و گفت: اگر این فرد بر اثر ناراحتی و از سر نادانی تصمیمی گرفته از جانب خودم از تمام جامعه فرهنگی طلب پوزش می‌کنم.

برای برخورد با فرد اهانت کننده روال قانونی در حال اجراست
رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر نیز با بیان اینکه برای برخورد با فرد اهانت کننده روال قانونی در حال اجراست اظهار کرد: امیدواریم با حضور و حمایت مسئولان، دیگر شاهد وقوع چنین وقایع غیرقابل قبولی نباشیم.

مهدی رفیعی دهکردی همچنین تاکید کرد: معلم یک اسوه و سمبل گذشت و بزرگ‌منشی است.

فرد خطاکار از معلم خوب و خوش‌نام این شهر طلب بخشش کند
عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان خوزستان نیز به نمایندگی از معلمان استان، اهانت به مقام معلم را امری غیر قابل اغماض دانست و گفت: این جریان، جامعه فرهنگی را دچار تاثر کرده که از نماینده خرمشهر و تمام مسئولان می‌خواهیم با برخورد قاطع مانع تکرار چنین رویدادهایی شوند.

موسی مطوری جزیره افزود: اگر بنا به گذشت و مسامحه  گذاشته شود باید فرد خطاکار از معلم خوب و خوش‌نام این شهر طلب بخشش کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*