اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3371
تاریخ انتشار: 1393/10/23 08:50
تاجگردون خبر داد:
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد از جمله شاهراده‌های ارتاطی کشور بوده که جاده‌های ارتباطی جنوب به شمال کشور را به هم وصل می‌کند.

عصرجهان:غلامرضا تاجگردون با اشاره به وضعیت جاده‌های ارتباطی این شهرستان افزود: جاده ارتباطی گچساران یکی از ترانزیتی‌ترین جاده‌های ارتباطی کشور بوده که روزانه حجم زیادی از خودورهای کشور در این محور تردد می‌کند.

وی محورهای ارتباطی را از جمله عوامل مؤثر در توسعه یک کشور دانست و تصریح کرد:  کهگیلویه و بویراحمد از جمله شاهراده‌های ارتاطی کشور بوده که جاده‌های ارتباطی جنوب به شمال کشور را به هم وصل می‌کند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس از طرح چهار بانده کردن محور ارتباطی گچساران به بهبهان خبر داد و گفت: قطعه گچساران به سمت بهبهان و 38 کیلومتر نخست این مسیر توسط دولت به منافصه رفته پیمانکار این پروژه مشخص شده و به نظر می‌رسد تا یکماه آینده کلنک گچساران به سمنت بهبهان زده می‌شود.

تاج‌گردون با بیان اینکه اگر روند انجام پروژه‌ها سرعت و شتاب بگیرد از حدفاصل بهبهان تا باشت تا چند سال دیگر چهاربانده می‌شود ادامه داد: در صورت تأمین منابع این پروژه دولت قول مساعدت داده تا از مسیر باشت به سمت بابامیدان نیز چهاربانده شود.منبع:فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*