اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3374
تاریخ انتشار: 1393/10/23 15:17
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور:
معلمان کشور با ارائه طومار 15 متری که به امضای بیش از 5 هزار فرهنگی رسیده بود با حضور در کمیسیون شوراها خواستار رفع مشکلات معیشتی و اجرایی شدن نظام رتبه‌بندی معلمان شدند.

به گزارش عصر جهان  به نقل از خانه ملت: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با تاکید بر رفع مشکلات فرهنگیان بازنشسته، گفت: معلمان کشور با ارائه طومار 15 متری که به امضای بیش از 5 هزار فرهنگی رسیده بود با حضور در کمیسیون شوراها خواستار رفع مشکلات معیشتی و اجرایی شدن نظام رتبه‌بندی معلمان شدند.

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت؛ درباره حضور جمعی از معلمان در نشست کمیسیون های تخصصی مجلس گفت: جمعی از معلمان سراسر کشور در نشست کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس حضور یافتند و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معلمان مذکور با ارائه طومار 15 متری که به امضای بیش از 5 هزار نفر از فرهنگیان رسیده بود خواستار رسیدگی نمایندگان مردم در خانه ملت به مشکلات‌شان شدند.

خجسته افزود: اهم خواسته فرهنگیان کشور رفع مشکلات معیشتی و پرداخت معوقاتشان است.

وی با بیان اینکه در صورت اجرایی شدن نظام رتبه‌بندی معلمان بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، گفت: همراه با نمایندگان دیگر پیگیر موضوع عدم اجرایی شدن نظام رتبه‌بندی معلمان از سوی وزارت آموزش و پرورش هستیم و این اطمینان را می‌دهم که تمام تلاشم را برای دستیابی به نتیجه مطلوب مورد انتظار فرهنگیان انجام دهم.

خجسته با بیان اینکه باید از نگاه مصرفی به آموزش و پرورش پرهیز شود، گفت: اختصاص اعتبار به آموزش و پرورش به منزله انجام هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه‌گذاری خواهد بود. بنابراین باید به هر نحوی مشکلات فرهنگیان حل شود.

وی افزود: مکاتباتی با رئیس مجلس و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص حل مشکل فرهنگیان انجام شده که ثمره آن در نظر گرفتن بودجه مناسب برای ارتقاء آموزش و پرورش است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس یادآور شد:‌ باید مشکلات معیشتی فرهنگیان بازنشسته نیز مورد توجه مسئولان قرار گیرد و نباید فراموش کرد همچنان که برای رفع مسائل تولید موضوع برداشت از صندوق توسعه ملی مطرح می‌شود برای رفع مشکلات فرهنگیان نیز باید راه‌حل کارشناسی و با ثبات لحاظ شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*