اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3376
تاریخ انتشار: 1393/10/23 15:43
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت :
بزرگواری گفت: استاندار و فرماندارهایش باید بدانند تمام کارهایی را که امروز در مناطق محروم ادامه می دهند و پروژه افتتاح می کنند متعلق به دولت احمدی نژاد است وگرنه آنها از خودشان چیزی ندارند.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با آوای جنوب در واکنش به اظهارنظرها و موضع‌گیری برخی مسئولان استانی در خصوص فتنه و بوقچی خواندن مدیران دولت قبل در چند روز اخیر اشاره کرد و عنوان داشت: استاندار و فرماندارهایش باید بدانند تمام کارهایی را که امروز در مناطق محروم ادامه می دهند و پروژه افتتاح می کنند متعلق به دولت احمدی نژاد است وگرنه آنها از خودشان چیزی ندارند.
به گزارش عصرجهان:بزرگواری در واکنش به اظهارنظرها و موضع‌گیری برخی مسئولان استانی در خصوص فتنه و بوقچی خواندن مدیران دولت قبل در چند روز اخیر اشاره کرد و عنوان داشت: استاندار و فرماندارهایش باید بدانند تمام کارهایی را که امروز در مناطق محروم ادامه می دهند و پروژه افتتاح می کنند متعلق به دولت احمدی نژاد است وگرنه آنها از خودشان چیزی ندارند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت : بهتر است بروید از این آقایان بپرسید ، بعضی از استاندارها و فرمانداران این دولت یک روز هم برای مثال بخشدار نبوده اند و اصلا وزارت کشوری نبوده اند.

بزرگواری با بیان اینکه امروز چینش فرماندارها بدون مشورت با ما انجام می شود افزود : فرمانداری در حوزه من گذاشته اند که هنوز یکبار هم پایش را به روستا نگذاشته است تا حداقل مردم او را ببینند و باقیافه اش آشنا شوند.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با مقایسه فرمانداران دولت قبلی و فعلی اظهار داشت : شما ببینید فرماندارهای ما چگونه بودند ، به نظر شما انصاری و جعفری را می توان با اینها مقایسه کرد ، حتی همان سیدناصر رضایی را که بعدها به سمت چپ چرخید چگونه بود.
وی ادامه داد : سید ناصر رضایی را در گچساران چه کسی می شناخت من به او میدان دادم اما او به سمت چپ چرخید.



کانال تلگرام عصر جهان


علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/10/26 09:53
  +0

  -0
پاسخ
هر چه گپ بی معنین تو باید بزنی هر چه احمدی نژاد هم افتتاح که حاصل زحمات صادقانه دولت اصلاح طلبان بی تو که بلد نیستی حرف بزنی مه مجبوری؟

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*