اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3378
تاریخ انتشار: 1393/10/23 23:12
جهانگیری در بازدید از پروژه پاتاوه - دهدشت گفت:
مدیركل راه و شهرسازي كهگيلويه وبويراحمد افزود:قطعه 3 پروژه پاتاوه - دهدشت به طول 63 كيلومتر هم اكنون در دست اجرا است و در مجموع كل محور داراي پيشرفت 67 درصدي مي باشد.

به گزارش عصرجهان به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي كهگيلويه وبويراحمد ، دكتر علي نورزاد  به همراه استاندار، مديركل راه وشهرسازي و جمعي از مسئولين استاني از پروژه پاتاوه - دهدشت بازديد و پيشرفت فيزيكي و مشكلات پيش روي پروژه ها را مورد بررسي قرار داد.
مديركل راه وشهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد با بيان اينكه  محور پاتاوه دهدشت به عنوان يكي از قطعات سخت گذر محور شهر رضا – بهبهان در دست اجرا است، افزود: اين محور به  طول 136 كيلومتر در قالب چهار قطعه مي باشد.

جهانگيري تصريح كرد: قطعه شمار 1 آن به طول 26 كيلومتر به سمت ياسوج و قطعه 4 به طول 19 كيلومتر مورد بهره برداري قرار گرفته است و قطع 2 به طول 28 كيلومتربه عنوان يك قطعه كليدي براي دسترسي به قطعه سوم  تا پايان سال 94 مورد بهره برداري منطقه اي يا محلي قرار مي گيرد.

به گفته وي، قطعه 3 به طول 63 كيلومتر هم اكنون در دست اجرا است و در مجموع كل محور داراي پيشرفت 67 درصدي مي باشد.
جهانگيري با بيان اينكه توسعه منطقه به احداث جاده ايمن گره خورده است، ادامه داد، تلاش ما اين است كه در كمترين زمان ممكن بتوانيم جاده ها را توسعه و زمينه تردد ايمن را تسهيل نمائيم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*