اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3386
تاریخ انتشار: 1393/10/24 22:20
دکتر ستار اسدپور، مدیر شبکه بهداشت شهرستان گچساران با بیان اینکه به احتمال زیاد مسمومیت این دانش آموزان ناشی از شیر مدارس بوده، اضافه کرد: نمونه شیر توزیع شده با آزمایشگاه فرستاده شده و تا فردا جواب قطعی آن از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

عصرجهان: ظهر الدین پور الحسینی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در این زمینه گفت:  چهارشنبه، 24 دی ماه 14 نفر از دانش آموزان دبستان دخترانه شاهد شهر گچساران به علت مسمومیت به اورژانس این شهر اعزام و سرپایی مداوا شدند.

وی اظهار کرد: امروز در سطح مدارس شهرستان و روستاهای شیر توزیع شد و این دبستان 200 دانش آموز دارد که از این تعداد تنها 14 نفر مسموم شدند.

پور الحسینی افزود: بنا بر این نمی‌توان گفت علت مسمومیت این دانش آموزان مصرف شیر مدارس بوده است اما آزمایشاتی صورت گرفته و در حال تحقیق برای مشخص شدن دلیل این موضوع هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: والدین دانش آموزان نگران نباشند و با مسئولان بهداشت و درمان شهرستان رایزنی هایی صورت گرفته که به زودی دلیل این مسئله مشخص و از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

 دکتر ستار اسدپور، مدیر شبکه بهداشت شهرستان گچساران نیز در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: امروز 13 نفر از دانش آموزان دختر مدرسه شاهد گچساران دچار مسمومیت شده بودند.

وی افزود: این دانش آموزان به اورژانس گچساران انتقال داده شدند که کار مداوای آنان به صورت سرپایی انجام شد.

اسدپور با بیان اینکه به احتمال زیاد مسمومیت این دانش آموزان ناشی از شیر مدارس بوده، اضافه کرد: نمونه شیر توزیع شده با آزمایشگاه فرستاده شده و تا فردا جواب قطعی آن از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*