اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3391
تاریخ انتشار: 1393/10/25 12:51
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
زینب قربانی عنوان افزود :اعتباری بالغ بر 127 میلیون و 786 هزار ریال جهت تجهیز نخستین کتابخانه روستایی بن‌زرد بخش پاتاوه هزینه گردید.

به گزارش عصرجهان، زینب قربانی  امروز صبح در میان خبرنگاران حاضر گردید و به سئوالات آنان پاسخ داد.مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار داشتند این اداره‌کل در جذب مشارکت‌های مردمی و خیرین کتاب موفق عمل کرده است.
خانم قربانی عنوان نمود:اعتباری بالغ بر 127 میلیون و 786 هزار ریال جهت تجهیز نخستین کتابخانه روستایی بن‌زرد بخش پاتاوه هزینه گردید، وی ادامه داد این کتابخانه در دهه فجر برای استفاده عموم و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی بهره‌برداری می‌شود.
قربانی ادامه دادند تجهیز این کتابخانه با همکاری موسسه علمی آموزشی قلم‌چی کشور صورت گرفت، وی ادامه دادند قبلا موسسه قلم چی برای تجهیز کتابخانه‌های عمومی استان  در  جلسه‌ای  که با حضور جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی نماینده بویراحمد و دنا در تهران با مسئولان موسسه علمی آموزشی قلم‌چی برگزار شد، قول مساعد داده بودند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: کتابخانه روستایی بن‌زرد پاتاوه به امکاناتی از قبیل قفس‌های بزرگ و کوچک ویژه بزرگسالان و خردسالان، میزهای مطالعه کوچک و بزرگ، رایانه، اسکنر، پرس‌کارت، یخچال، گاز، آبسردکن و سایر امکانات لازم مجهز شده است.
قربانی یادآور شد: استان کهگیلویه و بویراحمد 9 پروژه در حوزه کتاب دارد که با همکاری موسسه آموزشی علمی قلم‌چی تجهیز می‌شود.
وی ضمن قدردانی از مسئولان موسسه آموزشی علمی قلم‌چی در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید به خواست عمومی تبدیل شود و همه مسئولان در این امر همکاری و حمایت کنند.

قربانی اضافه کرد: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب‌های این کتابخانه‌ها را تهیه کرده و در اختیار اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد قرار می‌دهد که جا دارد از مسئولان این معاونت فرهنگی قدردانی کنیم.
وی به برنامه‌های دهه فجر اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: در دهه فجر 9 پروژه در حوزه کتاب به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد هفت کتابخانه در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود.

وی در پایان از همکاری بخشدار پاتاوه برای راه‌اندازی نخستین کتابخانه روستایی بن‌زرد قدردانی کرد.

کلمات کلیدی:

اولین کتابخانه روستایی, بن زرد, زینب قربانی, پاتاوه, کتابخانه روستایی, کهگیلویه و بویراحمد



کانال تلگرام عصر جهان


جواد محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/10/25 14:57
  +0

  -0
پاسخ
اینجانب بعنوان یک دانش آموز که برای کنکور درس می خوانم و از مشتریان هر روزه کتابخانه ها می باشم از زحمات خانم قربانی تشکر می نمایم
میترا
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/10/25 14:59
  +0

  -0
پاسخ
اگه خدمات به روستا ها بیاید شاید مهاجرت از روستا به شهر کمتر شود و ما در روستا ها اینقد تنها نباشیم
درسخوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/10/25 16:19
  +0

  -0
پاسخ
از توجه شما سپاسگزاریم
مهمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/10/25 16:27
  +0

  -0
پاسخ
باز هم میگم به کتابخانه دیجیتال توجه بیشتری نمایید
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/10/25 16:41
  +0

  -0
پاسخ
ازین کتا ب های اهدائی سهم بهمئی را هم بدهید

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*