اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3395
تاریخ انتشار: 1393/10/25 16:49
کاروان فولادمردان خوزستانی راس ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه) از فرودگاه بین المللی اهواز با یک پرواز مستقیم عازم فرودگاه دبی شدند و در طول اقامت خود در هتل اتصالات این شهر حضور خواهند داشت.

عصرجهان: تیم فوتبال فولاد خوزستان خود را برای ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران و جام قهرمانان آسیا آماده می کند.اعضای تیم فولاد خوزستان برای برپایی اردوی آماده سازی جهت ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و همچنین لیگ قهرمانان آسیا راهی کشور امارات  شد.
به گزارش عصرجهان، پس از کنسل شدن اردوی این تیم در کشور اسپانیا، مسئولان باشگاه سریعا جهت انجام اردوی جایگزین در یکی از کشورهای منطقه برنامه ریزی کردند که در نهایت با توجه به زمان باقی مانده از تعطیلات، آب و هوای مناسب، امکانات و ... شهر دبی انتخاب شد.

بر این اساس و با انجام اقدامات لازم از سوی بخش بین الملل باشگاه، کاروان فولادمردان خوزستانی راس ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه) از فرودگاه بین المللی اهواز با یک پرواز مستقیم عازم فرودگاه دبی شدند و در طول اقامت خود در هتل اتصالات این شهر حضور خواهند داشت.
همچنین دراگان اسکوچیچ و اعضای کادر فنی نیز برنامه ریزی های فشرده ای جهت تمرین و آماده سازی تیم اندیشیده اند که بر این اساس فولاد مردان خوزستانی روزانه یک نوبت تمرین در برنامه خود دارند و برای برگزاری سه دیدار تدارکاتی در طول این اردو جای گذاشته اند.
سرپرست تیم فولادخوزستان پیش ازعزیمت به دبی به خبرنگاران گفت: در این اردوی 10 روزه، علاوه بر پیگیری برنامه های تمرینی، سه بازی تدارکاتی انجام خواهیم داد.

'حسین ابن قاسم' اظهارکرد: دراین اردو با تیم های العین امارات، رستوف روسیه و یک تیم دیگر که احتمالا آن هم روسی باشد بازی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: دراین سفر مهرداد جماعتی سرگروه تیم، به دلیل فوت پدرش تیم را همراهی نمی کند.


کلمات کلیدی:

عصرجهان-فولاد خوزستان -مسابقات لیگ برتر-فرودگاه بین المللی اهواز-حسین ابن قاسم





کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*