اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3398
تاریخ انتشار: 1393/10/25 21:24
لیگ برتر بسکتبال
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از هفته پایانی لیگ برتر بسکتبال کشور موفق شد میهمانش تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر را از پیش رو بردارد.

 به گزارش عصرجهان این دیدار عصر پنجشنبه در سالن 17 شهریور آبادان برگزار شد که در پایان تیم پالایش نفت با نتیجه 65 بر 54 پیروز شد.

در کواتر های اول و دوم این دیدار به ترتیب تیم پالایش نفت آبادان با نتایج 17 بر 13 و 17 بر 10 پیروز شد.

در کواتر سوم نیز تیم پالایش نفت آبادان 20 بر 17 به برتری رسید اما در کواتر چهارم تیم صنایع با نتیجه 14 بر 9 میزبانش را شکست داد.

محمدرضا صالحیان (سرداور) ، محمد جواد زارع (داور اول) و اکبر مومنی (داور دوم) تیم داوری این دیدار را تشکیل داده بودند.

تیم پالایش نفت آبادان با این پیروزی 24 امتیازی شد و همراه با تیم هفت الماس قزوین در رده چهارم جدول رده بندی جای گرفت اما به دلیل تفاضل گل در بازی رو در رو با این تیم از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پس از پیروزی تیمش برابر صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: بازی دارای حساسیت خاصی نبود و این امر باعث کم انگیزگی بازیکنان دو تیم شد.

'هماد سامری' در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پیروزی در این بازی برای ما مهم بود زیرا هدفمان کسب رده چهارم جدول بود.

وی اظهارکرد:پس از باختی که مقابل تیم پتروشیمی بندر امام متحمل شدیم، امیدمان برای صعود به مرحله بعدی کم شد اما این دلیل برای کاسته شدن انگیزه بازیکنانمان نشد.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: قرار گرفتن بین چهار تیم برتر در نخستین دوره حضورمان در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی بود.

سامری افزود:باید از فردا خود را برای لیگ حرفه ای که یک ماه دیگر آغاز می شود آماده کنیم تا در آن لیگ هم نماینده شایسته ای برای خوزستان باشیم.

'علی حموری نژاد' سرمربی تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز گفت: بازی خوبی در آبادان برگزار شد زیرا دو تیم برای کسب دو امتیاز این دیدار تلاش زیادی داشتند.

'علی حموری نژاد' اظهارکرد: تیم پالایش نفت آبادان از نظر بازیکن شرایط بهتری نسبت به ما داشت و با استفاده از امتیاز میزبانی پیروز شد.

وی افزود: در سه کواتر اول ما اشتباهاتی مرتکب شدیم که تیم پالایش نفت از این اشتباهات نهایت استفاده را برد.

حموری نژاد گفت: در کواتر چهارم ما بدنبال کم کردن فاصله امتیازی بودیم اما در آن سو تیم پالایش نفت قصد نداشت در بازی خانگی امتیاز از دست دهد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*