اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3405
تاریخ انتشار: 1393/10/26 20:10
در چهار چوب رقابت های دوستانه:
مصاف دوستانه تیم‌های «صنعت نفت آبادان» و «استقلال تهران» که برای گرامیداشت یاد شادروان «غلامحسین مظلومی» برگزار شد، با پیروزی آبی‌پوشان پاییتخت همراه بود.

به گزارش عصرجهان، مصاف دوستانه تیم‌های «صنعت نفت آبادان» و «استقلال تهران» که برای گرامیداشت یاد شادروان «غلامحسین مظلومی» برگزار شد، با پیروزی آبی‌پوشان پاییتخت همراه بود.

مسابقه از ساعت ۱۴ و سی دقیقه روز جمعه ۱۳۹۳/۱۰/۲۶ در ورزشگاه تختی شهر آبادان برگزار شد و با نتیجه ۱ بر صفر به سود تیم استقلال خاتمه یافت.

دو تیم درشروع مسابقه با ترکیب اصلی خود به میدان آمدند. توپ در اکثر اوقات مسابقه توسط بازیکنان تیم صنعت نفت روی زمین به گردش درآمد و طلایی‌پوشان آبادان موقعیت‌های خطرناک زیادی را روی دروازه تیم مقابل خلق کردند. در دقیقه ۴۳ علیرغم جریان بازی تیم استقلال روی یک ضد حمله صاحب موقعیت شد که گل این تیم توسط سجاد شهباززاده به ثمر رسید.

نیمه دوم برای تیم صنعت نفت با ۵ تغییر در ترکیب بازیکنان آغاز شد. نماینده شهر آبادان با تحت فشار گذاشتن تیم تهرانی بارها موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه این تیم خلق  کرد ولی هیچ کدام از این حملات منجر به ثمر رسیدن گل نشد.

تیم صنعت نفت با هدایت «کارلوس مانوئل» پرتغالی و با ترکیب اصلی حسین هوری، محمد پورمحمد، سعید شیرازی، حسین بغلانی، مرتضی غلامعلی‌تبار، عباس مداسی، محسن ربیع‌خواه، طالب ریکانی، محمود داری‌زاده، حامد طه‌زاده، و رحیم مهدی زهیوی وارد میدان شد.

به دلیل این که مسابقه در قالب دوستانه برگزار می‌شد دست مربیان در تعداد تعویض‌ها باز بود. بر همین اساس با تصمیم سرمربی طلایی‌پوشان علی عساکره، حسین مختاری، حسین غبیشاوی، محمد لامی‌نژاد، سیدفاخر تهامی، صادق گشنی، جهانگیر عسگری، مجید خدابنده‌لو، مقداد قباخلو، رحیم آلبوغبیش، جواد ضیغمی، و فرشاد بهاروند به میدان رفتند.

تیم استقلال هم با سرمربی‌گری «امیر قلعه‌نویی» با ترکیب اصلی فرزین گروسیان حنیف عمران‌زاده، مهدی کربلایی، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، محمدرضا خرسندنیا، میلاد نوری، کرار جاسم، سجاد شهباززاده، رضا عنایتی، و آرش برهانی پا به میدان مسابقه گذاشت.

قضاوت مسابقه بر عهده جواد شرفی به همراه سجاد طوری و موسی وصال بود. علیرغم این که مسابقه به صورت دوستانه برگزار می‌شد، بازیکنان تیم استقلال ۳ بار با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم صنعت نفت که برای برپایی اردوی تدارکاتی ۸ روزه در فرصت تعطیلات بین نیم فصل لیگ دسته اول بزرگسالان به جزیره کیش رفته بود، روز سه‌شنبه ۱۳۹۳/۱۰/۲۳ به آبادان بازگشت.

طلایی‌پوشان شهر آبادان تا پایان هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال بزرگسالان با ۶ پیروزی، ۳ تساوی، و ۲ شکست در مجموع با ۲۱ امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی گروه «ب» مسابقات قرار دارند. این در حالی است که تیم «مس رفسنجان» با ۲۴ امتیاز صدرنشین گروه و تیم «سیاه‌جامگان مشهد» با ۱۹ امتیاز در مکان سوم جای دارد.

شاگردان مانوئل در اولین مسابقه از دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال بزرگسالان و در قالب هفته دوازدهم روز یکشنبه ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای شهر گرگان میهمان تیم «اتکای گلستان» خواهد بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*