اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3421
تاریخ انتشار: 1393/10/27 22:47
صبح امروز با حضور مدیر کل امور کتابخانه های استان مدیر جدید این مجموعه در شهرستان دنا معرفی و از زحمات مدیر سابق تجلیلی به عمل آمد.

به گزارش عصر جهان در مراسمی که با حضور مدیر کل کتابخانه عمومی  استان و انجمن نهضت کتابخانه عمومی شهرستان دنا برگزار شد محمدرضا صفایی بعنوان مدیر جدید این نهاد معرفی شد.

در این آیین زینب قربانی مدیر کل امور کتابخانه های استان گفت:الگوسازی در جهت بالا بردن شاخص های مطالعه و شناسایی گروه های هدف در راستای بالابردن سرانه مطالعه و کتابخوانی از اولویت هایی است که باید دربرنامه این نهاد قرار گیرد.

علی تاج امیری فرماندار دنا در این آیین  با بیان اینکه نهاد کتابخانه های عمومی یکی از نهادهایی است که در سطح ارتقاء فرهنگی و دینی آحاد مختلف جامعه تاثیر گذار بوده به لزوم تقویت ، استفاده مطلوب و فراهم نمودن بستر و مکان مناسب جهت دسترسی آسان  جمعیت شهر از فرهنگ دانش و مطالعه مفید تاکید کرد.

فرماندار دنا در ادامه یکی از اهداف دولت تدبیر و امید را آگاهی سازی همه اقشار و مناطق از فرهنگ  کتابخوانی  دانست و ابراز داشت : در راستای این هدف و توسعه فرهنگ کتابخوانی با مشارکت مردم در روستای توت نده ، گندی خوری و روستای بن زرد از توابع بخش پاتاوه کتابخانه های روستایی در دهه فجر به بهر برداری می رسد.

در پایان این مراسم محمد رضا صفایی بعنوان رئیس کتابخانه عمومی شهرستان دنا معرفی و از خدمات سرکار خانم رحیم پور تشکر و قدر دانی شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*