اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3426
تاریخ انتشار: 1393/10/28 13:55
مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور خبر داد :
رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور از انتصاب محمد حسین مقیمی معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی از سوی دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خبر داد.

به گزارش عصر جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ؛ دین پرست از انتصاب محمد حسین مقیمی به عنوان معاون وقائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی از سوی دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خبر داد .
بر اساس این گزارش ؛ متن کامل حکم انتصاب محمد حسین مقیمی معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی به شرح ذیل می باشد .
جناب آقای محمد حسین مقیمی
سلام علیکم
با عنایت به مراتب تعهد ، درایت و تجارب ارزشمند به موجب این حکم جنابعالی را به سمت معاون وقائم مقام وزیر در امور سیاسی منصوب می نمایم .
فراهم سازی مقدمات وشرایط برای برگزاری قانونی ، هرچه شایسته تر و باشکوهتر انتخابات پیش رو ، پیگیری لایحه های پیشنهادی قانون احزاب و تقسیمات کشوری ، پیگیری امور مربوط به فعالیت احزاب و جمعیت ها از جمله مواردی است که انتظار دارد در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید ومأموریت های خطیر وزارت کشور در این حوزه نسبت به آن اهتمام و تلاش نمایید .
توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای « مدظلله العالی » در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم .
عبدالرضا رحمانی فضلی
گفتنی است ؛ محمد حسین مقیمی سابقه استانداری خوزستان و کرمانشاه و معاونت عمرانی وزارت کشور ، مسئول ستاد بازسای و نوسازی مناطق جنگی ، رئیس ستاد حوادث غیر مترقبه کشور را در سوابق کاری خود دارا می باش



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*