اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3431
تاریخ انتشار: 1393/10/28 23:11
به مناسبت هفته محیط زیست
در این دوره از مسابقات، اعضای تیم ملی دوچرخه‌سواری کشوری در رده جوانان که در استان خوزستان اردو زده اند نیز به صورت افتخاری رکاب زدند.

به گزارش عصرجهان، عصر امروز دوچرخه‌سواران استان‌های فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر مسافت 80 کیلومتر از میدان خلیج فارس تا سه راهی غیزانیه و بالعکس را به مناسبت هفته محیط زیست و هوای پاک رکاب زدند.
این دوره از مسابقات به صورت چهارجانبه در سه رده پیشکسوتان، بزرگسال و جوانان با حضور بیش از 50 دوچرخه‌سوار برگزار شد که در رده پیشکسوتان محمد باوی و محسن ویسیان از خوزستان و محمود قناعت پیشه از استان فارس مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در رده بزرگسال مجتبی زینعلی از فارس، جلیل زنگویی از خوزستان و غلامرضا چراغی از فارس نیز رتبه‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند و در رده جوانان نیز علیرضا نادری از فارس، صمد هندی و محسن سیماری از بوشهر نیز اول تا سوم شدند.

در این دوره از مسابقات، اعضای تیم ملی دوچرخه‌سواری کشوری در رده جوانان که در استان خوزستان اردو زده اند نیز به صورت افتخاری رکاب زدند.

‌ این مسابقه با حضور مدیرکل محیط زیست استان، معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار و مسئولان شهری رامهرمز و با همکاری فعال شرکت سیمان خوزستان، هیئت دوچرخه سواری استان، اداره محیط زیست، اداره ورزش و جوانان و هیئت دوچرخه سواری رامهرمز برگزار که در پایان به نفرات برتر لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*