اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3463
تاریخ انتشار: 1393/11/02 17:32
دیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از مرگ یک کوهنورد در اثر سقوط از ارتفاعات کوهستانی شمال این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصرجهان از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول ، عبدالحسین معظم فر افزود:این حادثه ساعت 10 صبح پنجشنبه به سازمان آتش نشانی دزفول گزارش شد.

وی افزود:در این حادثه فردی 50 ساله به نام 'صفر علی - ح ' ، در کوههای مجاور زیارتگاه شهدای زید در نزدیکی روستای گاومیر از توابع شهر سالند مرکز بخش سردشت دزفول رخ داد.

معظم فر گفت:کوهنورد حادثه دیده به دلیل شدت جراحات وارده به ناحیه سر و پا جان باخت و پیکر وی به کمک اهالی منطقه به پایین کوه منتقل شد.

رییس هیات کوهنوردی دزفول نیز از گروه های کوهنوردی خواست برای انجام هر گونه صعود به ارتفاعات کوهستانی دزفول با این هیات هماهنگی کنند.

' غلامحسین حسنپور' افزود: برخی گروه های کوهنوردی بدون هماهنگی با این هیات اقدام به صعود به ارتفاعات کوهستانی شمال دزفول کرده و دچار حادثه می شوند.

بخش های سردشت و شهیون در شمال شهرستان دزفول با وجود کوه های بلند و ارتفاعات صعب العبور کوهستانی مورد توجه گروه های کوهنورد و علاقه مندان به ورزش کوهنوردی می باشد.ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*