اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3474
تاریخ انتشار: 1393/11/03 12:04
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت:
هوشنگ صیدالی با بیان اینکه دولت و وزارت نفت در سال 94 هیچ برنامه‌ای برای گاز‌رسانی به صورت خط لوله ندارد، افزود: دولت برای روستا‌های که نصب هر علمک‌ شش میلیون تومان هزینه دارد برنامه‌ای ندارد. به دلیل هزینه زیاد نصب علمک از این پس گازرسانی از طریق مجتمع‌های CNG صورت می‌گیرد.

عصرجهان، صبح امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیران‌کل و معاونین استاندار از مناطق مختلف جوکار بازدید به عمل آوردند و مردم روستا‌های مختلف مشکلات خود را با آنها در میان گذاشتند.

در این بازدید یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که مردم این مناطق با استاندار مطرح کردند گاز‌رسانی به منطقه سردسیری جوکار بود.

هوشنگ صیدالی با بیان اینکه دولت و وزارت نفت در سال 94 هیچ برنامه‌ای برای گاز‌رسانی به صورت خط لوله ندارد، افزود: دولت برای روستا‌های که نصب هر علمک‌ شش میلیون تومان هزینه دارد برنامه‌ای ندارد.

این مسئول افزود: به دلیل هزینه زیاد نصب علمک از این پس گازرسانی از طریق مجتمع‌های CNG صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دو منطقه دیشموک و قلعه‌رئیسی در اولویت گازرسانی به صورت CNG هستند و قبل از هر گازرسانی به فکر این دو بخش هستیم.

وی ادامه داد: کار‌های مطالعاتی گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی انجام گرفته و در اولین فرصت گازرسانی این مناطق انجام می‌گیرد.

وزارت نفت، شرکت نفت و گاز پیگیر و همه تلاش خود را در گازرسانی به این مناطق به کار بسته و در آینده نزدیک شاهد گازرسانی به همه نقاط  کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان این‌که از منطقه بیلوخر تا منطقه سرچال 6 هزار و 700 نفر جمعیت دارند، از مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد خواست که گازرسانی این مناطق را دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به مناطق تا حد زیادی از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها جلوگیری می‌کند، متذکر شد: ارائه خدمات اولیه به این مناطق بسیاری از مشکلات آن‌ها را رفع و از مهاجرت مردم این مناطق جلوگیری می‌کند.منبع:فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*