اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3503
تاریخ انتشار: 1393/11/04 23:35
انتخابات هیئت ورزشهای رزمی استان کهگیلویه وبویراحمد :
در مجمع انتخابات هیئت ورزشهای رزمی استان کهگیلویه وبویراحمد هدایت امیری رئیس هیئت ورزشهای رزمی استان شد

به گزارش عصرجهان، با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد مجمع هیئت ورزشهای رزمی استان برگزار شد .
هدایت امیری تنها کاندید تصدی این هیئت در این جلسه به تشریح برنامه های خود اشاره نمود و از خواستار حضور و فعالیت بیشتر بانوان در رشته های رزمی در سطح استان شد .  
امیری تجهیز هیئت های شهرستانی ، برگزاری جلسات هیئت های شهرستانی ،تعامل بیشتر با آموزش و پرورش استان و دانشگاهها و فدراسیونها ،برگزاری کلاسهای آموزشی و توجیهی داوری و مربیگری را از مهمترین برنامه های خود ذکر نمود و از فعالیت شش سبک مهم در استان در دو رده بانوان و آقایان خبر داد.
هدایت امیری پتانسیل خوب ورزشکاران استان  را ستود و از میزبانی استان در سبکهای کشوری در سال آینده خبر داد.

جهانبخش ایزدپور مدیر کل ورزش و جوانان استان در مجمع انتخاباتی هیئت رزمی استان کهگیلویه و بویراحمد  افزود: 32هزار و 400 ورزشکار در بخش ورزش در سطح استان مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 32 هزار نفر بیمه شده هستند.
وی با بیان اینکه 79 ورزشکار این استان به اردو های تیم ملی دعوت شده اند، تصریح کرد: طی مراسمی در 6 اسفند ماه سال جاری از همه قهرمانان استان تجلیل خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: زیر ساختهای لازم برای راه اندازی30 زمین چمن مصنوعی در گچساران فراهم شده که از این تعداد 6 پروژه به بهره برداری رسیده است و هشت پروژه دیگر آن در بهمن ماه امسال افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.
ایزدپور بیان کرد: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان تاکید بر ورزشی پاک، معنوی و تربیتی داشتند که ما نیز در همین راستا فعالیت های ورزشی استان را به پیش خواهیم برد و با توسعه ورزش همگانی می توان به این اهداف دست یافت.
وی در خصوص ورزشگاه 15هزار نفری یاسوج، مرکز استان تصریح کرد: در سال 1393 به این ورزشگاه که پروژه ملی بود 13 میلیارد تومان اختصاص یافت و در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و اولین ورزشگاه مجهز به آسانسور در کشور است.
وی در پایان افزود: با وجود برگزاری 31مجمع انتخاباتی هیئت های ورزشی در استان می توان گفت که جزء چند استان برتر در زمینه برگزاری این مجمع ها هستیم.
در پایان این مجمع  رای گیری صورت گرفت و هدایت امیری با 14رای از مجموع 19رای   برای مدت چهار سال بعنوان رییس هیئت رزمی استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*