اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3522
تاریخ انتشار: 1393/11/05 23:12
عده‌ای از شهروندان هندیجانی از عملکرد واحد پشتیبانی شرکت مخابرات خوزستان در رفع خرابی اینترنت و قطعی مکرر خط ADSL اعلام نارضایتی کرده‌اند.

به گزارش عصرجهان به نقل از فارس، عده‌ای از شهروندان هندیجانی در تماس با دفتر خبرگزاری فارس در استان، از عملکرد واحد پشتیبانی شرکت مخابرات خوزستان در رفع خرابی اینترنت و قطعی مکرر خط ADSL اعلام نارضایتی کرده و می‌گویند که شرکت مخابرات هیچگونه توجهی به درخواست‌های مردمی در خصوص خط اینترنت در این استان و این شهرستان ندارد و کسی جوابگو نیست.

*فقط هزینه می‌کنیم

یکی از شهروندان هندیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: هزینه پرداخت کرده‌ تا بتوانیم از امکانات اینترنت استفاده ببریم نه اینکه فقط یک دستگاه مودم در منزل داشته باشیم.

احمد تابنده افزود: برای رفع مسئولیت مدتی است سیستم گویا اعلام می‌کند که برای ارتباط با اپراتور لحظاتی را صبر کنید که این مدت انتظار گاهی اوقات به یک ساعت هم می‌رسد، سپس کاربر اپراتور شرکت خدماتی مخابرات استان برای رفع تکلیف می‌گوید مشکل از مرکز است و باید صبر کنید!

وی اضافه کرد: حدود 9 ماه است که این وضعیت تکرار می‌شود و تنها سئوال ما کاربران این است که چه کسی یا سازمانی باید پیگیر رفع خرابی یا مشکل اینترنت استان باشد؟

*مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان پیگیری کند

دیگر شهروند هندیجانی اظهار کرد: این مشکل مدت 39 روز است که از طریق مرکز به‌ وجود آمده است و جا دارد مدیرعامل شرکت مخابرات استان، موضوع را جدی‌تر پیگیری کند.

علی رحیمی گفت: چرا با توجه به پیشرفت علوم و علم ارتباطات جهانی و تاکید دولت مبنی بر انجام خدمات اینترنتی متاسفانه هر روز خدمات دهی این شرکت ضعیف‌تر می‌شود؟

وی اضافه کرد: امید است که مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به خواسته‌های ما مردم توجه جدی‌تری کرده و هرچه سریع‌تر این مشکل ناچیز مردم را در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه حل کنند.

*اداره مخابرات هندیجان هیچ گونه دخالتی ندارد

رئیس اداره مخابرات هندیجان در همین راستا اظهار کرد: در خصوص مشکلات اینترنت، این اداره هیچ گونه دخالتی ندارد زیرا این فعالیت از طریق شرکت‌های خصوصی مرکز استان و زیرنظر اداره کل مخابرات خوزستان صورت می‌گیرد.

عبدالرضا حیاتی افزود: بحث اختلال در اینترنت در کل استان وجود دارد و تنها خدماتی که به‌ وسیله اداره مخابرات هندیجان انجام می‌گیرد رفع خرابی خطوط تلفن مردم در شهر و روستاها است.

امید است مسئولان استان با پیگیری مجدانه این موضوع این مشکل را در شهرستان هندیجان و سایر مشکلات این‌چنینی را در اقصی نقاط خوزستان که بارها صدای شهروندان آن مناطق از طریق همین تریبون به گوششان رسیده است، را پیگیری و حل و فصل کنند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*