اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3572
تاریخ انتشار: 1393/11/11 00:01
سانسور نام «شجریان» از سخنان مجید انصاری در تلویزیون-معاون سپاه: 60 درصد مردم ماهواره می‌بینند-تعلل ۶ بانک در پرداخت تسهیلات-خشکسالی ‌کشور گذرا نیست-وزیربهداشت نمی خواهد رئیس جمهور شود

*خراسان

هشدار درباره تعلل دستگاه ها برای شارژ خزانه

طبق بخشنامه روزها اخر ک از مسئولان مهم اجرا به همه وزارتخانه ها و سازمان ها دولت، تاکد شده است که با توجه به مدت زمان کوتاه باق مانده تا آخر سال، باد ضمن برنامه رز دقق برا تحقق کامل وصول ارقام منابع مربوط به بودجه عموم کشور، اجازه موکول شدن ان اقدام مهم به روزها پاان سال داده نشود و منابع وصول در اسرع وقت به حساب ها خزانه کل کشور وارز شود.

مجوز روحانی برای افزایش حقوق و مزایای تعدادی از مسئولان

بر اساس ابلاغه روزها اخر ک مسئول ارشد اجرا، اعلام شده است که با توجه به پشنهاد وزران عضو کمسون امور اجتماع و دولت الکترونک و موافقت حجت الاسلام روحان رس جمهور کشورمان به استناد قانون مدرت خدمات کشور، معاونن معاونت توسعه روستا و مناطق محروم کشور از نظر حقوق و مزاا با معاونن وزرا هم تراز محسوب شده و امتاز شغل آنها از ان پس، عدد 14 هزار خواهد بود.
*ایران

سانسور نام «شجریان» از سخنان مجید انصاری در تلویزیون

 معاون پارلمانی رئیس جمهوری در یک برنامه زنده تلویزیونی، به سانسور سخنان خود واکنش نشان داد.به گزارش عصرایران، در برنامه زنده «شب آفتابی» در شبکه تهران، حجت‌الاسلام مجید انصاری میهمان برنامه بود که درباره ارتباط دولت و مجلس به سؤالات مجری پاسخ داد. با این حال در بخشی از برنامه مصاحبه ضبط شده با انصاری در دفتر کارش پخش شد که وی درباره مسائل مختلف از جمله موسیقی صحبت کرد. او در پاسخ به سؤالی درباره خواننده‌های مورد علاقه‌اش گفت: به موسیقی علاقه‌مندم و خصوصاً موسیقی سنتی ایرانی را همواره گوش می‌کنم.انصاری از هنرمندانی همچون شهرام ناظری، حسام‌الدین سراج و مختاباد که آهنگشان را گوش می‌کند نام برد. این در حالی است که وقتی مجدداً گفت‌و‌گوی زنده آغاز شد، انصاری با تعجب خطاب به مجری گفت: برایم عجیب است همکاران شما چطور نام استاد شجریان را از گفته‌های من حذف کردند؟ من آنجا گفتم بیشتر آهنگ‌های استاد شجریان را گوش می‌کنم. محمود احمدی مجری این برنامه هم در واکنش گفت: اشکال ندارد حالا دو بار اسم ایشان را آوردید.

امریکا؛ مقصد بیشترین مرسولات پستی ایران

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: بیشترین مقدار مرسولات ایران به کشور امریکا ارسال شده است. به گزارش ایرنا، حسین مهری افزود: بیشترین مقدار مرسولات رسیده نیز به ترتیب از کشورهای آلمان، چین و انگلیس وارد کشور شده است.

روایت کیهان از درس بزرگ نامه رحیمی

روزنامه کیهان در واکنش به نامه محمدرضا رحیمی علیه احمدی‌نژاد با انتقاد از رویه خلاف اخلاق احمدی‌نژاد در برخورد با وزرای کابینه‌اش و ترجیح رفقای تأییدگر بر ناصحان مشفق نوشت: تأکید احمدی‌نژاد بر حفظ چنین «رفقای تأییدگری» موجب شد، علاوه بر ایجاد خسارات درون‌گروهی بسیار، پرونده حضور آنها در آینده نظام جمهوری اسلامی نیز به واسطه بی‌بصیرتی و فقدان بینش سیاسی مختومه گردد. مجرم شناخته شدن رحیمی در دادگاه توأم با تکذیب رفاقت دیرینه وی با احمدی‌نژاد، درسی بزرگ برای همه سیاسیونی است که آبرو و اعتبار خویش را خرج خط‌کشی دور مهره‌هایی می‌کنند که در باطن هیچ اعتقادی به مسیر آنها ندارند.

معاون سپاه: 60 درصد مردم ماهواره می‌بینند

معاون فرهنگی سپاه گفت: 160 کانال ماهواره‌ای به زبان فارسی دارای فعالیت هستند که 60 درصد مردم ایران نیز این شبکه ها را می بینند. به گزارش ایسنا، محمدحسین نجات در مراسم اختتامیه هفتمین دوسالانه جشنواره هنرهای تجسمی بسیج افزود: امروزه هالیوود، دانشگاه‌ هاروارد و ماهواره‌ها سه بال هجمه‌های غرب علیه اسلام هستند به این صورت که دانشگاه‌ هاروارد تئوری آن را می‌سازد، هالیوود آن را تبدیل به هنر می‌کند و ماهواره آن را منتشر می‌کند.  همچنین به گزارش فارس، نجات در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر ضرورت مقابله هنرمندان با این تهاجم گفت: ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺟﺒﻬﻪ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻣﻬﺎﺟﻢ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﻣﺎ ﺑﻪﺻﻮﺭﺕ ﺟﺒﻬﻪﺍﯼ ﻋﻤﻞ ﻣﯽﮐﻨﺪ، ﺑﻪﻋﻨﻮﺍﻥ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺩﺭ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺍﻫﺎﻧﺖ ﻧﺸﺮﯾﻪ ﻓﺮﺍﻧﺴﻮﯼ ﺑﻪ ﺳﺎﺣﺖ ﻣﻘﺪﺱ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ‏(ﺹ‏) ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻋﺪﻩﺍﯼ ﺭﺍ ﮐﺸﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺑﺎ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺑﻪ ﭼﻨﺪ ﺯﺑﺎﻥ ﻫﻤﯿﻦ ﻧﺸﺮﯾﻪ ﺭﺍ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﻫﻢ ﺑﺎ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺭﺍﻫﭙﯿﻤﺎﯾﯽ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﻫﻤﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻓﻀﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﮐﺮﺩﻧﺪ.

کیهان:

استعمال جا به جای کلیات و جزئیات در ادبیات مذاکره کنندگان

مقامات مذاکره کننده برای چندمین بار در طول یک سال گذشته می‌گویند ایران و 5+1 روی کلیات توافق کرده‌اند و جزئیات مانده است.
عباس عراقچی معاون وزیر خارجه که با 3 کشور اروپایی در اسلامبول مذاکره کرده بود گفت: هر چه به جزئیات نزدیک‌تر می‌شویم اختلاف نظرها بیشتر می‌شود و رسیدن به یک منطق مذاکراتی واحد کار زیادی می‌برد.
وی گفت: بحث‌های بسیار خوبی انجام شد. هر چند که کماکان در موضعی نیستیم که بتوانیم بگوییم پیشرفتی کرده‌ایم. هنوز قضاوت در این باره زودهنگام است.
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران تأکید کرد: شاهد جدیت در مذاکرات هستیم، توافق وجود دارد ولی اراده برای گرفتن تصمیم‌های سخت، به نوبه خود دشوار است. اگر مذاکرات توأم با واقع‌بینی و حسن نیت باشد به اعتقاد ما رسیدن به توافق چندان دور نیست.
وی اضافه کرد: ماهیت مذاکرات و تنوع موضوعات و گستردگی بحث‌ها هم کار را مشکل می‌کند. از این رو قضاوت در این باره که کار پیشرفت کرده یا نه دشوار است.
پیش از این دکتر ظریف وزیر امور خارجه در مصاحبه‌ای برای چندمین بار گفته بود: از این جهت که حالا در کلیات مخالفتی نیست، یعنی در مورد اینکه ایران غنی‌سازی داشته باشد، هیچ سایتی تعطیل نشود، برنامه‌های هسته‌ای ایران ادامه پیدا کند، تحریم‌ها برداشته شود، توافق کامل وجود دارد. اما اینکه حد و میزان غنی‌سازی ایران چقدر باشد، ایران چه زمان غنی‌سازی صنعتی را آغاز کند، تحقیق و توسعه ایران بر چه مسائلی صورت بگیرد یا اینکه جزئیات برنامه اراک چگونه نوسازی شود و در آن چه تکنولوژی به کار گرفته شود، هنوز بحث و تبادل نظر وجود دارد.
ظریف گفته بود: ما اراده سیاسی داریم و به همین دلیل هم وارد مذاکرات شده‌ایم، طرف مقابل نیز باید این اراده سیاسی را نشان دهد و مهم‌تر از همه باید بفهمند که تحریم نتیجه‌ای نخواهد داشت. اگر این موضوع را متوجه بشوند و به اطلاعات غلطی که بعضی از سازمان‌های جاسوسی یا عوامل‌شان به اشتباه به آنها می‌دهند، اعتماد نکنند آن وقت فکر می‌کنم حتی قبل از 22 بهمن هم می‌توانیم به نتیجه برسیم. اما با این وضعیت دیدگاه‌های آنها تا زمانی که تغییر صورت نگیرد رسیدن به توافق کار دشواری است.
در طول یک سال اخیر و از جمله در مذاکرات چند مرحله‌ای وین، ژنو، مسقط بارها اعلام شده که روی کلیات توافق شده و تنها جزئیات مانده است حال آن که منطقاً توافق بر کلیات دشوارتر از توافق روی جزئیات است و اگر توافق روی جزئیات در مدت یاد شده امکانپذیر نشده معنایش این است که اتفاقاً بر سر کلیات ماجرا یعنی حفظ حق غنی‌سازی صنعتی در ایران، تداوم فرآیند تحقیق و توسعه این فناوری و لغو بدون بهانه‌جویی و فوری و واقعی تحریم‌ها هیچ توافقی صورت نگرفته است. به همین دلیل نیز مذاکرات مسقط، وین و ژنو بارها به بن‌بست خورد چرا که آمریکایی‌ها تصور می‌کنند در هر دور از مذاکرات باید امتیاز جدیدی مطالبه کنند اما به پذیرش غنی‌سازی صنعتی- و لوازم آن- و لغو تحریم‌ها تن ندهند. به همین دلیل نیز مقامات آمریکایی بارها گفته‌اند ساختار تحریم‌ها را با وجود توافق ژنو حفظ کرده‌اند و حاضر به لغو آنها در زمانی کمتر از 15 سال نیستند!



2 استیضاح در مجلس هشتم و نهم سند دروغ بودن ادعای فتنه‌گران

برخی سایت‌ها و روزنامه‌های اصلاح‌طلب و حامی دولت نامه حمایت شماری از نمایندگان مجلس هشتم در سال 88 مبنی بر حمایت از انتخاب محمدرضا رحیمی به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور را منتشر کردند.
آفتاب یزد و عصر ایران و... بدین ترتیب تلاش کرده‌اند حمایت از رحیمی را به مجلس اصولگرا نسبت دهند حال آن که در همین فهرست امضاها اسامی نمایندگان اصلاح‌طلب از جمله قدرت علیخانی(مشاور هاشمی در مجمع تشخیص)، انوشیروان محسنی و... برخی از حامیان امروز دولت اعتدال دیده می‌شود! در حقیقت این طیف نماینده‌‌ها فارغ از برچسب اصولگرا و اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا مشغول تعامل(!) ویژه با دولت وقت بوده و هستند.
در همین حال ادعای محمدرضا رحیمی مبنی بر پرداخت یک میلیارد و 200 میلیون تومان به 170 نامزد انتخابات مجلس هشتم، موجب استقبال جریان رسانه‌ای قرار گرفت که مایل هستند مجالس اصولگرا را متهم به زد و بند با دولت وقت کنند و این در حالی است که مجلس هشتم و نهم، تمایزها و بعضا چالش‌های بسیار جدی با دولت سابق داشتند. به عنوان مثال مجلس هشتم در آبان 1387 اقدام به استیضاح کردان وزیر کشور وقت کرد که نتیجه استیضاح، برکناری کردان بود. در این ماجرا 188 نماینده به استیضاح و برکناری وزیر مورد حمایت دولت رأی موافق دادند و تنها45 نفر مخالف و 14 نفر از نمایندگان ممتنع بودند به عبارت دیگر، اکثریت همان مجلسی که از سوی فتنه‌گران و افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی - البته به واسطه کمک یک مجرم مفاسد اقتصادی- متهم می‌شود، اتفاقا تمایز و بعضا چالش‌های جدی با دولت وقت داشت که شاهد آن همین 188 رأی به استیضاح است.
نمونه مشابه، استیضاح شیخ‌الاسلامی وزیر رفاه و کار دولت دهم- به خاطر ماجرای انتصاب مرتضوی، به ریاست تأمین‌اجتماعی- بود. در این استیضاح که در تاریخ 16 بهمن 91 و از سوی مجلس نهم صورت گرفت، 192 نماینده رأی موافق به استیضاح و برکناری وزیر دولت دادند و تنها 56 نفر مخالف و 24 نفر ممتنع بودند.
بنابراین معرکه‌گیری برخی مدعیان اصلاح‌طلبی به اعتبار ادعای رحیمی آن هم درباره نامزدها و نه نمایندگان مجلس برای ترور شخصیت مجلس هشتم و نهم، صرفا نوعی انتقام‌گیری ناشیانه از اصولگرایانی است که خود پیشقدم در کشف و پیگیری برخورد با پرونده ارتشاء در ماجرای بیمه ایران بودند؛ چنان که سیلی علی‌اصغر زارعی به گوش عباسی مدیرکل پارلمانی دولت در آستانه استیضاح کردان - به خاطر پیشنهاد اعطای چک 5 میلیونی به نمایندگان- معروف و زبانزد است؛ این ماجرا را می‌توان با زد و بند نمایندگان شبه اصلاح‌طلب مجلس ششم و برخی نشریات اصلاح‌طلب با شهرام جزایری و کوتاهی‌های آنان درباره زد و بندها و رشوه‌های ده‌ها میلیون دلاری در قراردادهای نفتی نظیر کرسنت و استات اویل و... مقایسه کرد.


دولت اراده ساماندهی ندارد حتی مقامات دولتی هم یارانه می‌گیرند!

سخنان قائم‌مقام وزیر رفاه مبنی بر شروع حذف یارانه طبقات پردرآمد از مسئولان دولتی با تعجب رسانه‌ها مواجه شد.
روزنامه شرق در این زمینه نوشت: در حالی که بحث‌ها پیرامون حذف یا اصلاح نحوه پرداخت یارانه‌های نقدی از سوی نمایندگان مجلس ادامه دارد، قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر از آغاز حذف یارانه پردرآمدها از مسئولان دولتی می‌دهد. ابوالحسن فیروزآبادی اعلام کرد که طبق برنامه‌ریزی، حذف یارانه‌ها ابتدا از مقامات و مسئولان کشور که حقوق دولتی دریافت می‌کنند، آغاز خواهد شد و یارانه اقشار ثروتمند به تدریج حذف می‌شود.
این روزنامه می‌افزاید: این سخنان در حالی مطرح می‌شود که دو سؤال اساسی در اذهان شکل می‌گیرد. آیا مقامات ارشد دولتی یارانه دریافت می‌کردند؟ و اگر چنین است تا به حال نسبت به حذف یارانه‌های نقدی خود اقدام نکرده‌اند؟ بدون در نظر گرفتن این سؤالات، پرسش دیگری نیز مطرح است. اینکه حذف یارانه این قشر تا چه اندازه به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و در ادامه آن جبران کسری بودجه کمک می‌کند؟
معنای دیگر سخن قائم مقام  وزیر رفاه این است که حتی مقامات دولتی هم به فراخوان فروردین گذشته دولت برای خود انصرافی از یارانه «نه» گفته‌اند.
در همین حال روزنامه اعتماد با بیان اینکه دولت اراده عادلانه کردن یارانه‌ها را ندارد نوشت: یک سال و نیم از عمر دولت یازدهم می‌گذرد و با وجود وعده‌های اولیه هنوز آن اتفاق مهم رخ نداده است، ساماندهی برنامه هدفمندی یارانه‌ها یا به عبارت ساده‌تر تعیین تکلیف یارانه‌های نقدی، به نظر می‌رسد نگرانی از عکس‌العمل افکار عمومی به حذف یارانه 45 هزار و 500 تومانی؛ تا این لحظه مانع از اصلاح روش‌های پرداخت بوده است اما حالا هم مدیران میانی صراحتا می‌گویند که این وضعیت قابل تداوم نیست. کارگروه هدفمندی یارانه‌ها سه پیشنهاد را برای ارایه به کمیسیون تلفیق نهایی کرد. پیشنهادات مطرح شده در کمیسیون تلفیق بر عدم افزایش یارانه‌های نقدی و اعطای کمک‌های غیرنقدی، مدیریت میزان یارانه پرداختی براساس راستی‌آزمایی و همچنین استفاده از روش عکس یعنی شناسایی نیازمندان به جای ثروتمندان و توجه به این گروه دلالت داشت. بر اساس این پیشنهاد کسانی از حامل‌های انرژی کمترین و بیشترین استفاده را دارند، شناسایی می‌شوند و به گروه‌های کم‌مصرف امتیازهای ویژه‌ای ارایه می‌شود.
اعتماد می‌افزاید: از سوی دیگر بسیاری معتقدند که با توجه به کاهش درآمدهای دولت به دلیل افت شدید قیمت نفت، لازم است که دولت هرچه سریع‌تر اصلاحاتی در شیوه پرداخت یارانه‌های نقدی انجام دهد و تفاوتی بین اقشار ضعیف و غنی در توزیع یارانه‌های نقدی قایل شود. دولتمردان گرچه خود بارها بر غلط بودن مسیر و شیوه فعلی پرداخت یارانه‌های نقدی اذعان کرده‌اند، اما مطرح می‌کنند که چاره‌ای جز پرداخت به شیوه فعلی ندارند و پرداخت آن به هر نوع دیگری نارضایتی عده‌ای را به دنبال خواهد داشت. بررسی‌ها نشان می‌دهد در صورت تداوم وضعیت موجود، سال آینده دولت باید به جمعیت یارانه‌بگیر، 42 هزار میلیارد تومان پول نقد پرداخت کند.
این روزنامه نوشت:‌دولت یازدهم از ابتدا صحبت از حذف گروه‌های غیرمستحق را با شیوه‌های مختلف مطرح کرد. پس از آنکه روش خودانصرافی با موفقیت همراه نشد، دیگر روش‌ها نیز به حاشیه رفت و مسئولان ترجیح دادند پرداخت یارانه را به جای درگیری با افکار عمومی ادامه دهند.



وقتی وزیر بازیچه ورشکستگان سیاسی می‌شود

شماری از افراطیون و بازیگران فتنه 88 به بهانه نشست «انجمن اسلامی معلمان» دور هم جمع شدند و از سران فتنه حمایت کردند. وزیر آموزش و پرورش در این نشست گروهکی و محفلی حضور به هم رسانده بود!
در نشست یاد شده محسن آرمین، همسر تاج‌زاده، عبدالله ناصری، منتجب‌نیا، مرتضی حاجی، حسین کمالی، نجفقلی حبیبی، حسین کاشفی و شمار دیگری از اعضای دو حزب منحله مشارکت و سازمان مجاهدین (انقلاب) در کنار علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش حضور به هم رسانده بودند و قدرت علیخانی پیام‌ هاشمی را برای حضار قرائت کرد. در پایان نیز بیانیه‌ای در حمایت از موسوی و کروبی و درخواست رفع حصر آنها صادر شد. نویسندگان بیانیه مدعی اجرای قانون اساسی شده‌اند حال آن که فتنه‌گران و سران آنها، در خیانت سال 88 دقیقاً علیه قانون اساسی، جمهوریت و اسلامیت نظام شورش کردند و آشوب به راه انداختند و اکنون نیز تنها از مردگان سیاسی استفاده ابزاری می‌کنند.
تنها چیزی که در این نشست منتسب به انجمن معلمان مطرح نشده، معضلات معلمان و فرهنگیان و بی‌اعتنایی وزیر مربوطه به مشکلات آنان بود. همچنین پولی و طبقاتی کردن مدارس از جمله سیاست‌های تبعیض‌آلود وزارت آموزش و پرورش است که هم اکنون اجرا می‌شود اما از سوی سیاست‌بازان حاضر در نشست مسکوت ماند.
*قدس

تعلل ۶ بانک در پرداخت تسهیلات

فارس: در حالی که شورای پول و اعتبار مصوبه تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی مسکن مهر را به بانکهای عامل ابلاغ کرده خبرها حاکی است ۶ بانک  عامل هنوز دستورالعمل پرداخت آن را آماده نکرده‌اند.

مسؤول دوتابعیتی نداریم

فرارو: محمدعلی پورمختار- رئیس کمیسیون اصل 90 - با بیان اینکه ما مسؤول دوتابعیتی نداریم، گفت: اصلاً کسی نمی‌تواند دوتابعیتی باشد و پستهای کلیدی کشور را تصدی کند، ولی ممکن است برخی از آنهایی که پست داشتند دارای گرین‌کارت یا اقامت بوده باشند، اما اکنون مسؤول دوتابعیتی نداریم.

انتقاد «کرک» از کامرون

قدس آنلاین: سناتور کرک عضو نمایندگان کنگره آمریکا اقدام کامرون نخست‌وزیر انگلیس برای تماس با برخی نمایندگان و تلاش برای جلوگیری از تصویب تحریمهای تازه علیه ایران را دون شأن وی خوانده است.

احمدی نژاد از مردم عذرخواهی کند

ایرنا: حمیدرضا ترقی- عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی- گفت: احمدی نژاد باید اعتراف می کرد که مشکلات و ضعفهای مربوط به پرونده رحیمی پیش از ورود به دولت بوده، و از مردم عذرخواهی می کرد.

موسیقی برای متدینان عادی نشود

فارس: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید حسین هاشمی‌نژاد استاد برجسته اخلاق کشور گفت: نباید بر اثر تکرار و تعدد شنیدن، موسیقی برای اقشار متدین جامعه عادی شود.

صنایع رها شده ...

جهان: شمش‌علی هادی‌زاده- رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران- گفت: صنعت چای کشور مانند صنعت مرغداری رها شده و باری به هر جهت است. وی به وضعیت سد سفیدرود رشت هم اشاره کرد و گفت: مبادا روزی گیلان به درد اصفهان و سفیدرود به درد زاینده‌رود دچار شود.

خشکسالی ‌کشور گذرا نیست

جهان: حمید چیت‌چیان- وزیر نیرو- گفت: خشکسالی پدیده‌ای گذرا و موقت نیست و جزو طبیعت کشور است که باید با تدابیر لازم و مدیریت مصرف آب با این پدیده کنار آمد.

شکایت از وزیر علوم

خانه ملت: مصطفی افضلی فرد عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از شکایت نمایندگان استان تهران از محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به این کمیسیون خبر داد و گفت: این شکایت به علت اظهارات و اقدامهای هنجارشکن دو استاد دانشگاه های تهران است.

 شهادت 2 مأمور پلیس در‌ شهرستان‌ لالی

مهر: سرهنگ سید محمد صالحی جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از شهادت دو مامور نیروی انتظامی در درگیری مسلحانه در شهرستان لالی خبر داد.

کتک خوردن فوتبالیست دختر

جهان: خانم طاهره منصوری بازیکن تیم بانوان پاس همدان که برای دریافت مطالبات معوقه اش راهی ساختمان باشگاه شده بود، توسط مدیرعامل این باشگاه مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

حسینی: عضو شورا نیستم

تابناک: وزیر سابق ارشاد اخبار منتشر شده مبنی بر عضویتش در شورای مدیریت سایت محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان را تکذیب کرد. برخی رسانه‌ها دیروز از رونمایی سایت شخصی رئیس‌جمهور سابق کشورمان همزمان با روز 12 بهمن خبرداده بودند و اسامی 47 نفر از چهره‌های نزدیک به دولت سابق را به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری و مدیریت این سایت عنوان کرده بودند.

وزیربهداشت نمی خواهد رئیس جمهور شود

تسنیم: عابد فتاحی عضو کمیسیون بهداشت‌ مجلس درباره خبر اعلام کاندیداتوری وزیر بهداشت در انتخابات ریاست‌جمهوری که توسط یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب منتشر شده، گفت: دکتر هاشمی هیچ برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات نداشته و ندارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*